Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@03:11:46 GMT

کشف بیش از103هزار کیلوگرم گوشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۴۸۳

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از ۱۰۳ هزار کیلوگرم گوشت، ۶۳۹ تن شکر، یک هزار و ۳۹۲ تن برنج و بیش از پنج هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در جنوب تهران خبر داد. ناطقان: سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به کشف اقلام غذایی احتکار شده در جنوب تهران، در این رابطه اظهار کرد: از صبح امروز کارگروه بازرسی از انبارها و سردخانه‌های شهرستان ری متشکل از فرمانده و تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در معیت معاون محترم دادستان، اتاق اصناف و نماینده فرمانداری شهرستان شهرری در بازدید از چندین انبار، مقدار 639 تن شکر، یک هزار و 392 تن برنج، 103 هزار و 929 کیلوگرم گوشت و پنج هزار و 22 لیتر روغن خوراکی احتکار شده را کشف و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه حدود 40 میلیارد تومان است. منبع: عصر ایران برچسب ها: کشف ، گوشت ، جنوب تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کشف گوشت جنوب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است