Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رشید مظاهری بر سر پایین آوردن مبلغ قراردادش با مسئولان باشگاه استقلال به مشکل خورد و اعلام کرد حاضر نیست تخفیف بدهد.
به گزارش آریا، رشید مظاهری که امروز به ساختمان باشگاه استقلال رفته بود، با احمد مددی به مشکل خورده است. خبرنگارانی که جلوی درب باشگاه استقلال ایستاده اند ادعا می کنند رشید مظاهری قصد داشته جلسه با احمد مددی را نیمه کاره رها کند و آن ها همچنین مدعی هستند رشید مظاهری مدام می گفت من فقط یک بار قرارداد امضا می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا دروازه بان ملی پوش استقلال به هیچ عنوان قصد ندارد مبلغ قراردادش را کم کند و با اصرار نماینده مددی به ساختمان باشگاه برگشته تا مذاکرات را ادامه دهد. گفته می شود مظاهری و وکیلش آخرین حرف را به مددی زده اند و قرار شده سرپرست باشگاه حرف آنها را به هیات مدیره انتقال بدهد. مظاهری گفته فقط با همان قرارداد قبلی حاضر است در استقلال بماند و هیچ تخفیفی نمی دهد. به گفته خبرنگارانی که مقابل باشگاه استقلال حضور دارند، رشید مظاهری همچنان داخل باشگاه و در جلسه با سرپرست موقت باشگاه استقلال است.
مظاهری که در روزهای انتهایی فصل گذشته نغمه جدایی از تراکتور سر باز زد و اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد خود با این باشگاه کرد، بعد از گذشت 3 هفته باب مذاکره با استقلال را باز کرد و در شرایطی که صحبت هایی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس مطرح می شد، با احمد سعادتمند به توافق رسید تا خیال آبی ها بابت استخدام یک دروازه بان مطمئن راحت شود. مظاهری سپس تمرینات خود را با استقلال آغاز کرد و در شرایطی که صحبت هایی مبنی بر جدایی سیدحسین حسینی شنیده می شد، اما این دروازه بان نیز در استقلال  ماندنی شد تا دروازه استقلال دوباره شرایطی جالب و پرهیجان تر از فصل گذشته پیدا کند.
اما عقد قرارداد رشید و استقلال در شرایطی انجام شد که باشگاه تراکتور نیز شکوائیه ای را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال فرستاد و این بازیکن را به جدایی غیرقانونی از باشگاه و عدم وفاداری به مفاد قرارداد متهم کرد. شکایتی که خیلی زود از سوی رشید مظاهری پاسخ داده شد و وکیل وی اعلام کرد که باشگاه در عقد قرارداد با وی صادق نبوده و در محتویات قرارداد در سالهای دوم و سوم دست برده شده است و اساسا شکایت رشید مظاهری و جدایی او از باشگاه تراکتور به همین سبب انجام شده است. این پرونده که ظاهرا پیچیدگی و حساسیت های بسیاری داشت، در چند مرحله در کمیته تعیین وضعیت مورد بررسی قرار گرفت و در شرایطی که هواداران استقلال بابت مدت زمان طولانی رسیدگی به آن خشمگین به نظر می رسیدند، سرانجام امروز احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال رسما اعلام کرد این پرونده به سود رشید مظاهری و البته باشگاه استقلال به پایان رسیده و مختومه اعلام خواهد شد.
باشگاه تراکتورسازی ادعا کرده بود در صورتی که رای این پرونده به سود مظاهری باشد، پرونده را به فیفا خواهند برد اما در عین حال آنها با خرید یک دروازه بان در این فصل نشان دادند که پرونده رشید مظاهری و بازگشت او به تراکتور چندان مدنظرشان نیست اگرچه پیروزی در این پرونده حقوقی برایشان بسیار پر اهمیت به نظر می رسید. در نهایت این خبر از سمت باشگاه استقلال منتشر شده است و هنوز فدراسیون فوتبال اقدام به اعلام رسمی آن نکرده است اما به نظر می رسد با توجه به رسمیت اعلام این موضوع در صفحه اطلاع رسانی باشگاه استقلال، باید از رای کمیته تعیین وضعیت به سود مظاهری مطمئن بود.
تراکتور که شب گذشته با تغییر مدیرعامل مواجه شده، ممکن است مسائل بزرگ تری داشته باشد اما یقینا به این موضوع واکنش نشان خواهد داد. رشید مظاهری پس از حضور در 2 اردوی تیم ملی، از حالا به عنوان بازیکن استقلال کار خود را جدی تر دنبال خواهد کرد تا هر چه سریعتر پیراهن آبی ها را بر تن کند و جنگ بزرگ خود را برای تصاحب پیراهن شماره یک تیم ملی، کلید بزند. به سرانجام رسیدن این پرونده همراه با اتفاقاتی دیگر نیر هست. باشگاه استقلال مصرانه به دنبال کاهش مبلغ قرارداد او و چند ستاره دیگر تیم است و آنها زیر بار تغییر نمی‌روند.امروز رشید درحالیکه از جلسه با مددی عصبانی شده بود صدایش در باشگاه شنیده شد که :من دوبار با یک تیم قرارداد نمی‌بندم.
رشید مظاهری یکی از بازیکنانی است که باشگاه استقلال تلاش می کند بخشی از قرارداد او را کسر کند چراکه به دلیل آنچه نظر نهادهای نظارتی خوانده شده است قرارداد این بازیکن خارج از عرف است. نکته مهم اینکه مدیران استقلال در روزهای گذشته صحبت های جسته و گریخته ای در مورد کسر قرارداد مظاهری انجام داده بودند، دروازه بان جدید استقلال شب گذشته به اتفاق وکیل خود جلسه ای هم با احمد مددی برگزار کرد و در این جلسه از وی خواسته شد 2 میلیارد از قراردادش را کسر کند.
نکته جالب اینکه مظاهری نه تنها به این خواسته مدیران استقلال تن نداده بلکه به آنها اعلام کرده در صورتی که آنها بخواهند روی کسر قرارداد او پافشاری کنند از این تیم جدا خواهد شد و در فرصت باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات با تیم دیگری قرارداد امضا می کند. نکته مهم اینکه قبل از مظاهری، بازیکنی مثل شاهین طاهرخانی هم با این پیشنهاد روبرو شد و ترجیح داد قرارداد خود را فسخ کند و با این شرایط مشخص است پروژه کسر قرارداد بازیکنان استقلال نتیجه خوبی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رشید مظاهری تراکتور استقلال باشگاه استقلال رشید مظاهری دروازه بان احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری دست استقلال و نکونام را خواند!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امید زیادی به کسب پیروزی در تبریز داشت و سعی کرد با گرفتن سه امتیاز مقابل تراکتور نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود و قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان، از تعلل احتمالی سرخ‌پوشان استفاده کند، اما حملات این تیم از سمت چپ زمین را مهدی شیری به بهترین شکل بست.

پرسپولیسیِ سابق انگیزه زیادی در تقابل با استقلال داشت و نمی‌خواست در بازی سرنوشت‌ساز تراکتور که قرمزهای پایتخت هم چشم به نتیجه‌ی آن داشتند، اشتباهی انجام بدهد که همینطور هم شد و یکی از بهترین‌های تراکتور در این دیدار بود.

استقلال بیشترین گل و حمله را در این فصل از سمت چپ زمین خود و راست دفاعی حریف داشته، اما در دیدار اخیرش نمایش درخشان مهدی شیری کاری کرد تا این مسیر گلزنی برای تیمِ جواد نکونام بسته شود و شیری راه حمله به بازیکنان سرعتی مثل سیدابوالفضل جلالی و مهرداد محمدی را از آن جناح ندهد.

مهدی شیری با دوندگی بی‌امان خود در طول 90 دقیقه بارها از کنار زمین حرکت کرد و علاوه بر نمایش دفاعی، در حملات هم سعی کرد حضور پررنگی داشته باشد تا بازی موثرش را بیشتر از همیشه به چشم بیاورد.

دیگر خبرها

  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال
  • شیری دست استقلال و نکونام را خواند!
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود