Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:07:14 GMT

۱۶ دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۸۶۴۵

۱۶ دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در پاکدشت کشف شد

سرهنگ علی بخشی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ فرون‌آباد با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش مرکز تعویض روغن، اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با شناسایی محل این فعالیت غیرقانونی، مأموران انتظامی با هماهنگی مسوول قضایی به محل اعزام و در بازرسی ۱۶ دستگاه ماینر ویژه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علاوه بر این ۱۶ دستگاه ماینر، قاچاق، یک دستگاه ولتاژ برق، یک دستگاه دوربین و یک دستگاه DVR به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال کشف شد.

بخشی گفت: در رابطه با این پرونده یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه های خانگی تولید می شد اما در سال های اخیر دستگاه هایی مخصوص تولید این پول مجازی (ماینر) ساخته شده است که واردات و استفاده از آنها در ایران غیر مجاز است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق مزرعه بیت کوین پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق مزرعه بیت کوین پاکدشت ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق مزرعه بیت کوین پاکدشت اخبار کنکور بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "هم‌مسیر اتیسم" دو نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد. مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. صالح غفاری افزود: بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود. "هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900293

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • چگونه پاکستانی‌ها از ضایعات الکترونیکی طلا استخراج می‌کنند؟ (فیلم)
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • بیت‌ کوین کمیاب‌ترین دارایی دنیا شد
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود