Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد گفت: ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمانهاست، نه شخصیت حقیقی افراد. بدیهی است ممکن است برخی افراد حواشی داشته باشند که متاسفانه اینگونه افراد کم هم نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شستان در تبریز، سردار «سعید محمد» عصر امروز در نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در خصوص قرارداد توسعه فولاد بناب عنوان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم با ماموریت توانمندسازی کشور با رویکرد بومی سازی با همه مجموعه های حقوقی رسمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرارداد منعقد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: ملاک برای ما شخصیت حقوقی سازمانهاست، نه شخصیت حقیقی افراد. بدیهی است ممکن است برخی افراد حواشی داشته باشند که متاسفانه اینگونه افراد کم هم نیستند ولی این جزئیات نباید ما را از هدف اصلی که تکمیل زنجیره ارزش و توانمند سازی کشور میباشد غافل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تکمیل ۶۰ پروژه عمرانی و زیربنایی توسط این قرارگاه در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون ۱۳ پروژه نیز در این استان در حال اجرا است.

سردار محمد ادامه داد: با امضای قرارداد همکاری، این قرارگاه در تلاش برای اجرا و تکمیل پروژه انتقال آب ارس و ساخت دو هزار واحد مسکن برای ساکنان مناطق حاشیه نشین تبریز خواهد بود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: این قرارگاه آمادگی همکاری در اجرای پروژه‌های مهم استان را دارد تا نسبت به تأمین مالی پروژه‌ها از محل اعتبارات دیگر نیز اقدام کند.

وی، پروژه‌های بخش معدن، توسعه شهری، بهداشت و درمان، احیای دریاچه ارومیه، راه سازی و انتقال آب را از جمله پروژه‌ای قرارگاه در استان دانست و گفت: امروز باید لحظه‌ها را دریابیم چرا که وضعیت افزایشی قیمت‌ها و تورم کاملاً مشخص بوده و در این شرایط باید زیرساخت‌ها را هرچه سریع‌تر تکمیل کنیم.

همچنین نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در سخنانی با اشاره به تجربیات ارزشمند قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) در حوزه عمران و سازندگی گفت: سابقه پروژه انتقال آب ارس به سال‌ها پیش بر می‌گردد که با توجه به کارهای ارزشمند قرارگاه در پروژه‌های سخت و حیاتی، پیشنهاد واگذاری اجرای آن به قرارگاه خاتم داده شد.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ادامه داد: امروز طرح انتقال آب ارس یک انتخاب نبوده بلکه ضرورت است. قطعاً مردم تاب کم آبی و قطعی آب در طول تابستان آینده را نخواهند داشت و باید هر چه سریع‌تر شاهد تکمیل پروژه باشیم.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار محمد قرارگاه خاتم الانبیاء قرارگاه سازندگی خاتم انتقال آب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان

استاندار هرمزگان از شناسایی ۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان خبر داد و محدود کردن مدیران استانی را مانع تراشی وزارتخانه‌ها در مسیر مولدسازی دانست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه مولد‌سازی دارایی‌های دولت که شامگاه سه شنبه با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور برگزار شد، اظهار داشت: قرار دادن سقف ۲۰۰ میلیارد تومانی برای مولد‌سازی منجر به ایجاد مانع در مولد سازی شده است و کار را در استان‌ها با مشکل روبرو کرده است از این رو درخواست داریم این سقف در سازمان خصوصی‌سازی حذف شود.

وی با گلایه از مانع‌ تراشی برخی از وزارتخانه‌ها در مسیر مولد‌ سازی و ایجاد محدودیت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، افزود: بسته بزرگی در حوزه مولد‌سازی آماده کرده‌ایم و تلاش داریم با منابع حاصله از این تصمیم ماندگار دولت، پروژه‌های مهم استان را در ۴ اولویت (آب، آموزش، راه و درمان) تکمیل کنیم.

دوستی مولد سازی را بهترین و تنها مسیر پرکردن خلأ های جدی موجود دانست و عنوان‌کرد: تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی شناسایی و تعیین شده کدام ملک برای تکمیل کدام پروژه‌ هزینه خواهد شد و اگر بتوانیم ۲۰ درصد از املاک در نظر گرفته شده را طی سال جاری  مولد کرده و به فروش برسانیم بسیاری از مشکلات پروژه‌های اساسی استان حل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • بلوار نماز باید از بُن‌بست خارج شود
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • ثبت ۱۲۰۳ بیمار تالاسمی با درجات مختلف در استان اصفهان
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است