Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به شبکه سی ان ان خواستار عذرخواهی «فوری و علنی» این شبکه به علت سخنان «کریستین امانپور» راجع به دونالد ترامپ شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عومر یانکلیویچ» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به مدیر شبکه سی ان ان که نشان از حساسیت بالای صهیونیست‌ها به افسانه هلوکاست دارد، خواستار عذرخواهی فوری این شبکه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری فلسطینی شهاب، این نامه روز یکشنبه (دیروز) به علت سخنان «کریستین امانپور» از خبرنگاران این شبکه که دونالد ترامپ را به نازی‌ها تشبیه کرده بود، به سی ان ان ارسال شده است.

رژیم صهیونیستی در این نامه مدعی شده است که سخنان امانپور در پنجشنبه هفته گذشته، که اقدامات دولت ترامپ را به وقایع «شب بلورین» تشبیه کرده، اشتباه و موجب کم اهمیت جلوه دادن «هلوکاست» است. شب بلورین یا شب «شیشه‌های شکسته» به شب نهم به دهم نوامبر ۱۹۳۸ اطلاق می‌شود که عناصر حزب نازی به خانه‌ها و مغازه‌های یهودیان در شهر‌های آلمان حمله کردند.

در نامه این وزیر صهیونیستی ادعا شده است: «کم اهمیت جلوه دادن هلوکاست یک دروغ تأسف برانگیز است که جز از سوی اشرار ضد یهود به زبان آورده نمی‌شود و سوء استفاده از تاریخ هلوکاست برای مسائل بی اهمیت و بهره‌برداری سیاسی از آن برای حقایق تاریخی و اخلاقی بشدت نگران کننده است و عواقب وخیمی در پی دارد.»

«عومر یانکلیویچ» سپس ابراز امیدواری کرد که شبکه سی ان ان همچنان به قول وی علیه «یهودستیزی» تلاش کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سی ان ان نابودی اسراییل سی ان ان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • قطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟