Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در حالی که روز شنبه گذشته پادشاه و ملکه تایلند در مراسم افتتاح خط مترو سریع‌السیر شهر بانکوک به ایستگاه مترو رفته بودند، هزاران نفر از معترضان دموکراسی‌خواه که در خیابان‌های بانکوک تظاهرات می‌کردند در برابر عبور کاروان حامل پادشاه و ملکه به نشانه اعتراض به این کاروان پشت کردند.

به گزارش عصر ایران شاه "ماها واجیرالونگکورن" به همراه ملکه "سوتیدا" همسر پادشاه روز شنبه روی موکت قرمز تشریفات خط جدید مترو سریع‌السیر بانکوک را افتتاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاح صدها طرفدار نظام پادشاهی با گردهم آمدن در ایستگاه جدید برای پادشاه و ملکه ابراز احساسات کردند و این در حالی بود که در خیابان‌های بانکوک، هزاارن نفر از معترضان دموکراسی‌خواه علیه نخست‌وزیر و ضرورت اصلاح نظام پادشاهی تظاهرات می‌کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ملکه تایلند اعتراضات مردمی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز + فیلم
  • هراس اسرائیلی‌ها از افتتاح غرفه در شصتمین دو سالانه هنر ونیز
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند