Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نعمتی گفت: با توجه به ایجاد مشکل توسط آمریکا در صادرات محصولات دفاعی ایران، کشور‌هایی هستند که محصولات دفاعی ما را بخرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقتدار دفاعی ایران اظهار کرد: خط قرمز ما امنیت، حفظ تمامیت ارضی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران است، دکترین نظام این است که تجاوزی به هیچ کشوری انجام نمی‌دهیم، ولی قاطعانه از امنیت کشورمان دفاع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیدیم که در بحث دفاع، نمی‌توانیم به خارج از مرز‌ها وابسته باشیم، تجهیزات دفاعی چیزی نیست که بتوانیم برای تأمین آن وابستگی داشته باشیم.

نعمتی تصریح کرد: از همان اول در دفاع مقدس جهاد‌های خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد تا قطع وابستگی به خارج در بحث صنایع دفاعی ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تحریم‌ها عزم مسئولان حوزه نظامی و دفاعی کشور را جزم کرد تا در زمان تحریم یا غیرتحریم، در بحث تجهیزات اصلی صحنه دفاع وابستگی به خارج از مرز‌ها نداشته باشیم، این جریان در دوران‌های مختلف به شکل شبانه‌روزی در صنعت دفاعی کشور شکل گرفته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز در ارتباط با محصولات دفاعی، وابسته به خارج نیستیم و هر چیزی که نیاز داشته باشیم، مسئولان و کارشناسان عملیاتی ما با توجه به رصد تهدیدات و تجزیه و تحلیل آن، محصولات دفاعی متناسب با تهدیدات موجود را طراحی می‌کنند و قدرت بالایی هم در طراحی و ساخت وجود دارد.

نعمتی، وزارت دفاع و ستادکل نیرو‌های مسلح را تصمیم گیرنده اصلی در رابطه با صادرات تجهیزات دفاعی برشمرد و اضافه کرد: رفع محدودیت‌های تسلیحاتی، شکست رژیم آمریکا در سازمان ملل بود، ما طبق قوانین بین‌المللی الان دیگر در بحث واردات تجهیزات نظامی و صادرات محصولات دفاعی نباید مشکلی داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: البته قدرت‌های زور گو به ویژه رژِیم جنایت کار آمریکا و هم‌پیمانانش یک سری مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند، ولی کشور‌هایی هستند که بخواهند محصولات دفاعی ایران را خریداری کنند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش محصولات دفاعی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد