Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:36:08 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۶ آبان)

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۹۹۴۷۸

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۶ آبان)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آن که انتظار می‌رفت شرکت اپل این هفته با افزایش فروش گوشی‌های هوشمند iPhone 12 Pro Max در صدر فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته قرار گیرد اما به نظر می‌آيد این مجموعه نتوانسته به میزان لازم اقتدار نشان دهد. بر اساس جدیدترین بررسی‌های صورت گرفته درباره پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی قدرتمند Realme 7 5G به عنوان برترین مدل تلفن‌های هوشمند در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول جدید شرکت ریلمی توانسته در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. گوشی Realme 7 5G قرار است در هفته آینده به صورت رسمی به بازار جهانی راه پیدا کند. این محصول با اختلافی زیاد توانسته گوشی هوشمند آیفون ۱۲ پرو مکس و رقیب دیگر خود را پشت سر بگذارد و در مقام اول قرار گیرد. گوشی Redmi Note 9 Pro 5G شرکت شیائومی توانسته در بین سه تلفن همراه پرطرفدار این هفته قرار گیرد.

این گوشی در حالی رتبه دوم پرطرفدارترین تلفن‌های همراه هفته را به خود اختصاص داده که مدت زیادی به معرفی رسمی آن باقی مانده است. همان طور که مطرح شد گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس در مقام سوم قرار دارد و این فهرست با وجود Poco X3 NFC در رتبه چهارم دنبال می‌شود. گوشی شرکت شیائومی دومین هفته خود را در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند می‌گذراند. شرکت شیائومی موفق شده در فهرست این هفته گوشی Redmi 9 Pro را نیز قرار دهد و آن را در مقام پنجم بگذارد.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی برتر هفته (۱۴ آبان) گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

رتبه‌های ششم و هفتم فهرست گوشی‌های پرطرفدار به محصولات شرکت سامسونگ اختصاص پیدا می‌کند؛ به طوری که Samsung Galaxy M51 و A51 به ترتیب در مقام ششم و هفتم قرار گرفته‌اند. در ادامه گوشی Nokia 8 V 5G UW مقام هشتم را به خود اختصاص داده و پس از آن آیفون ۱۲ قرار گرفته است. در رتبه آخر، شیائومی باری دیگر قدرت خود را به جهانیان نشان داده و گوشی Xiaomi Mi 10T Pro را در مقام دهم گذاشته تا فهرست را با نام خود به پایان برساند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی هوشمند پرطرفدارترین گوشی برترین گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند

تین نیوز

انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی، نحوه درخواست ابطال ( غیر فعال نمودن )  کارت هوشمند رانندگان را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر  اساس نامه تاریخ 26 فروردین امسال انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی به کلیه شرکت های حمل و نقل بین المللی عضو و غیر عضو که به امضای احمد زمانیان رئیس هیئت مدیره این انجمن رسیده، ابطال و یا غیر فعال نمودن کارت هوشمند راننده و یا ناوگان حمل و نقل، در صورت احراز تخلف و رای صادره از سوی کمیسیون های ماده 11 و 14 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستور مراجع قضایی مبنی بر انجام این امر امکان پذیر است.

کمیسیون ماده 11 ، مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ماده 14 نیز از دیگر کمیسیون های بخش حمل و نقل جاده ای است که به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده ای رسیدگی می کند. کمیسیون های ماده 12  نیز ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر است.

حمل بار بدون اخذ بارنامه دولتی، حمل بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، رعایت نکردن مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی، فقدان یا عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به راننده ای که نام وی در بارنامه درج نشده، جابه جایی مسافر بدون اخذ صورت وضعیت، مسافرگیری در اطراف پایانه مسافربری، اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت پذیری شرکت در خصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان از جمله مواردی هستند که در کمیسیون های حمل و نقل جاده ای قابل رسیدگی هستند.  سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان، تحمیل هزینه ها و مسئولیت های اضافی به رانندگان، عدم پرداخت حقوق دولتی، صدور بارنامه یا صورت وضعیت صوری، اجبار به حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز، عدم رعایت مقررات مربوط به سالن اعلام بار و درج اطلاعات نادرست در بارنامه نیز به عنوان بخش دیگری از موارد قابل طرح در کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین