Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، فدراسیون والیبال در پایان نشست کمیته فنی که دو هفته قبل برگزار شد، از ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی به عنوان دو گزینه نهایی سرمربیگری تیم ملی در سال 2021 نام برد. 


قرار بود داورزنی بعد از مذاکره با این دو مربی که برنامه ها خود را هم ارائه داده بودند، نام سرمربی را طی هفته گذشته اعلام کند که این مساله بازهم به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا دبیر فدراسیون والیبال از نهایی شدن عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی تا پایان ماه جاری خبر داده است؛ اتفاقی که باید تا چند روز آینده رخ دهد. 


اما نکته مهم اینجاست که مذاکرات فدراسیون با ولادیمیر آلکنو مثبت پیش رفته و نظر اعضای کمیته فنی هم روی همین گزینه بوده است. سرمربی سابق تیم ملی روسیه که سابقه قهرمانی در المپیک را هم دارد، این روزها به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان روسیه در لیگ این کشور فعالیت می کند و احتمالا از فروردین ماه کار خود را در ایران آغاز خواهد کرد. 


نه تنها دبیر فدراسیون والیبال او را به عنوان گزینه نهایی معرفی کرده، بلکه افشاردوست، عضو کمیته فنی هم گفته که نظر همه اعضای این کمیته روی مربی روس مثبت بوده است. 

 

 


بدین شمارش معکوس برای معرفی رسمی جانشین ایگور کولاکوویچ آغاز شده و احتمالا به زودی ولادیمیر آلکنو ازسوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در سال 2021 و المپیک توکیو معرفی خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران آلکنو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین