Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نادری شامگاه دوشنبه در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: تخصیص این اعتبار در پی  سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در صحن علنی هفته گذشته شورا مبنی بر  کمبود برخی تجهیزات پزشکی برای درمان بیماران کرونایی انجام شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: صدور مجوز تراکم مطابق طرح تفصیلی شهر اراک به املاکی که در گذشته درگیر طرح خیابان ۵۸ متری این شهر بودند نیز از دیگر مصوبات صحن علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: بخشی از اراضی طرح گردشگری دره گردو به عنوان فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گرفته و بخشی نیز با کاربری‌های مختلف در اختیار اشخاص حقیقی است که خرید این اراضی از طرف شهرداری در صحن علنی امروز شورای اسلامی مصوب شد.
نادری بیان کرد: واگذاری ۳۵۰ مترمربع از فضای مجتمع آفتاب و واگذاری ۱۲ قطعه زمین از اراضی کابل‌سازی تک اراک به بانک شهر در ازای مطالبات این موسسه مالی از شهرداری اراک نیز از دیگر مصوبات صحن علنی امروز شورای اسلامی کلانشهر اراک بود.
وی گفت: سال گذشته و  امسال بیش از چهار هزار میلیارد ریال از بدهی‌های شهرداری اراک پرداخت شده که حدود ۳۵۰ میلیارد ریال مربوط به بدهی‌های شهرداری به بانک شهر بوده است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و بیش از ۶۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه پارسال آغاز شد و  مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

براساس اعلام «سیماسادات‌لاری»  سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا ۲۶ آبان ۹۹ به ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ نفر و شمار جان‌باختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی شهرداری اراک بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی شهرداری اراک بهداشت و سلامت ویروس کرونا اراک استان مرکزی شهرداری اراک بهداشت و سلامت اخبار کنکور شورای اسلامی کلانشهر اراک صحن علنی شهر اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • روانسازی ترافیک به عنوان یکی از ضروریات کلانشهر کرمانشاه