Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - دومین دوره مجمع ارزیابی عملکرد شعب شمال كشور بانک دی با هدف بررسی میزان تحقق اهداف برنامه های عملیاتی و تبیین اقدامات اصلاحی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پیرو ابلاغ برنامه های عملیاتی سال ١٣٩٩ و به منظور بررسی عملکرد و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده، مجمع ارزیابی عملکرد برنامه های عملیاتی شعب شمال کشور  با حضور رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، ابوالفضل رضایی، مدیر امور شعب و بازاریابی ،حمید رضا پور رجبعلی، سرپرست امور طرح و توسعه  و روسای شعب بابل، آمل، ساری و گرگان و گنبد کاووس به میزبانی شعبه بابل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با هدف ایجاد هماهنگی میان ستاد و شعب و همچنین تعامل، هم فکری و هم افزایی مدیران ارشد و روسای شعب شمال کشور برگزار شد ، به منظور بهبود عملکرد و رفع محدودیت های پیش رو برای تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت بانک ارزش آفرین دی، شاخص‌های عملیاتی شعب شمال کشور در ۵ حوزه استراتژیک  شامل سهم بازار، سودآوری، مدیریت مصارف و مطالبات، ارتقای درآمدها و بانکداری الکترونیک، مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم برای بهبود نتایج عملکردی در نیمه دوم سال جاری ارائه شد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: برنامه های عملیاتی شعب شمال کشور برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی

صحبت های جو کول در خصوص عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری را مشاهده می کنید.

دانلود (9.6MB)

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک