Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی با تبریک به یحیی گل محمدی اظهار داشت: او به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شده و امیدوارم با تلاش او و قهرمانی در آسیا به عنوان بهترین مربی این قاره انتخاب شود.

وی در خصوص پرونده النصر در AFC برای بازگشت به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: علیرغم همه شیطینت هایی که انجام شد مثل شکایت های باشگاه النصر و همچنین محرومیت آل کثیر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خدا را شکر باشگاه پرسپولیس با پیگیری وکیل باشگاه و همچنین مساعدت فدراسیون فوتبال و همکاران واحد بین الملل آنها هم در مستطیل سبز بر مشکلات چیره شدیم و هم اینکه با دفاعیات حقوقی برنده پرونده شدیم.

سمیعی تاکید کرد: النصر در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس شکایت هایی انجام داد و در نهایت با دفاع باشگاه شکایت این باشگاه را رد کرد. بعد از آن شکایت اول، دلایل بی اساس دیگری که 120 صفحه بود و اینکه باشگاه پرسپولیس شرایط حرفه ای را ندارد ارائه کردند ولی در نهایت AFC نه تنها این شکایت را قبول نکرد بلکه باشگاه عربستانی را جریمه هم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا می شود بعد از گذشت نیمی از محرومیت، آل کثیر می تواند برگردد اظهار داشت: قرار است این موضوع را دادگاه CAS پیگیری کنیم تا با گذشت نیمی از محرومیت او برای ما بازی کند.

وی با بیان اینکه تا یکی دو روز آتی قرارداد  مهدیخانی نهایی می شود عنوان کرد: ما به دنبال جذب بازیکنان جدید هستیم و قرار است کمیته فنی و سرمربی در این خصوص نظر نهایی را ارائه کنند.

سمیعی خاظر نشان کرد: جا دارد از گل محمدی، سید جلال حسینی و سایر بازیکنان تشکر می کنم که از هیچ تلاشی دریغ نکردند. آنها بدانند من و همکارانم تا قبل از فینال پشتیبانی خوبی از تیم خواهیم کرد و جای نگرانی برای هواداران وجود ندارد. امیدوارم یک جشن ملی در 29 آذرماه برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر شبکه 3 سیما، تاکید کرد: همکاران رسانه ای در این چند روز بابت مصاحبه تماس های زیادی برقرار کردند ولی به دلیل مشغله نشد در خدمت عزیزان باشم ولی به امید خدا به زودی در خدمت همه خواهم بود. این را هم تاکید کنم من هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم و صفحه ای به نام من وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس ورزشی سمیعی جعفر سمیعی فارس خبرگزاری فارس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۹۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم

ایسنا/آذربایجان شرقی کاپیتان ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگ هم پنالتی از دست می‌دهند.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا پس از باخت تیمش مقابل تراکتور و حذف از جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

او درباره تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود، گفت: ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و در راس کار با آقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند. چون من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم یک مقدار سخت است. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

کامیابی‌نیا درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد