Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ووشوی جهان گفت: یاد گرفتم که چگونه با رعایت پروتکل بهداشتی به تمریناتم ادامه بدهم.

عرفان آهنگریان در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایطش در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در اوایل دوران شیوع کرونا مجبور شدیم از تمریناتم کم کنم، اما رفته رفته یاد گرفتم که چگونه با رعایت پروتکل بهداشتی به تمریناتم ادامه بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسایل تمرینی از جمله وزنه تهیه کردم و در منزل به بدنسازی مشغول شدم. ضمن اینکه تمرینات هوازی را هم در فضا‌های باز که افراد کمی باشند، دنبال می‌کنم.

وی ادامه داد: در چند ماه اخیر تمرینات فنی زیادی نداشته‌ام، چون تمام باشگاه‌های ورزشی تعطیل بود؛ ضمن اینکه به دلیل کرونا هم حریف تمرینی نداشتم. با این وجود با مربیان تیم ملی از جمله اوجاقی، شیرآقایی و دهقان در ارتباط هستم و تمرینات بدنسازی را با آن‌ها مطرح و هماهنگ می‌کنم و سعی کرده‌ام به لحاظ بدنی اُفت نکنم. نه اینکه الان در اوج باشم، اما در شرایط ایده‌آلی قرار دارم که اگر اردو‌ها آغاز شد، در مدت زمان ۲ تا ۳ ماه به اوج برگردم.

قهرمان ۲۰۱۹ جهان در چین و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: خوشبختانه ارتباطی که با مسئولان فدراسیون دارم، دلگرمی زیادی می‌دهد. رییس فدراسیون هر چند وقت یکبار تماس می‌گیرد و شرایط‌مان را جویا می‌شود و این قوت قلب است. همچنین فدراسیون طی این مدت از ما حمایت مالی کرده است که جای تشکر دارد؛ زیرا نشان می‌دهد که ورزشکاران ووشو در این شرایط سخت فراموش نشده‌اند.

آهنگریان تصریح کرد: امیدوارم واکسن کرونا به زودی کشف شود و روند شیوع این ویروس نیز نزولی باشد تا در این شرایط اردو‌ها و مسابقات برگزار شود و بتوانیم در آن‌ها حضور پیدا کرده، افتخارآفرینی کنیم. امیدوارم این بیماری خیلی زود از بین برود و زندگی به حالت طبیعی و زیبایش بازگردد. از تمام هموطنان عزیزم تقاضا دارم در این مدت ضمن استفاده از ماسک، تمامی پروتکل‎ها بهداشتی را رعایت کنند تا دیگر شاهد، شنیدن اخبار غم انگیز در مورد این ویرویس منحوس نباشیم.

بیشتر بخوانید: تست کرونای مدیرعامل باشگاه سایپا مثبت شد

انتهای پیام/

برچسب ها: عرفان آهنگریان ووشو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا عرفان آهنگریان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد (که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آنها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آنها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منابع: upi ، neurosciencenews

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901098

دیگر خبرها

  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس