Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با بیان اینکه ۴ فقره قاچاق چوب در استان البرز کشف شده است، گفت: گلوگاه‌های قاچاق چوب در محورهای استان البرز شناسایی شد. - اخبار استانها -

حامد فرضی در‌ گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص تعداد آتش سوزی در مراتع استان البرز اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون 64 فقره حریق در مراتع استان البرز شاهد بودیم که بیش از 115 هکتار از اراضی دچار آسیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با سال گذشته بیش از 65 درصد کاهش داشته است، افزود: برای کنترل حریق در مراتع آموزش داده و تجهیزات خریداری شد که این مهم سبب کاهش میزان خسارات شد.

مدیر منابع طبیعی استان البرز تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت ایجاد حریق در اراضی و جنگل ها با شماره 1504 به صورت استانی و 139  کشوری تماس حاصل کنند.

فرضی با اشاره به اینکه امسال 4 فقره کشفیات‌ چوب و 34 اصله درخت داشتیم، خاطرنشان کرد: در این راستا گلوگاه‌ها برای جلوگیری و شناسایی  ماشین‌های حامل چوب قاچاق شناسایی شد.

وی  بازدید از کارگاه‌های چوب بری در سطح استان‌ها را یکی دیگر از فعالیت‌ها در این راستا خبر داد و عنوان کرد: این بازدیدها به صورت مستمر از کارگاه‌ها انجام می‌شود.

فرضی بااشاره به بازدید از کارگاه‌های زغال‌ پزی، گفت: اگر در این کارگاه‌ها از چوب‌های غیرمجاز  استفاده شود، افراد به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

تهران| 1.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در پاکدشت کشف شدیک کارشناسی حقوقی: مختومه شدن پرونده‌های "قاچاق ماینر" غیرقانونی است"پلاک‌کوبی"، مصوبه‌ای که ‌درست اجرا نمی‌شود؛ 54 میلیون دام زنده مستعد قاچاق به خارج؟

وی بااشاره به گشت پایش ‌ شبانه در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد، افزود: ماموران در طول هفته شبانه به گشت‌های خود ادامه می‌‌دهند تا از قاچاق چوب  جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق چوب استان البرز کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان