Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:46:24 GMT

برند لامبورگینی به فروش می رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۰۸۲۹

برند لامبورگینی به فروش می رسد

به گزارش افکارنیوز،

دو منبع آگاه در گروه خودرویی فولکس واگن آلمان از برنامه ریزی این شرکت برای واگذاری برند خودروسازی لامبورگینی خبر داده اند. البته لامبورگینی تنها زیرمجموعه ای نیست که فولکس واگن می خواهد از مدیریت آن دست بکشد و قرار است سهام این غول خودرویی در دیگر برند مطرح ایتالیایی یعنی دوکاتی نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دلیل اصلی این تصمیم خودروسازی فولکس واگن کاهش هزینه های مالی این شرکت در راستای تحقق استراتژی کوتاه مدت کادر مدیریتی جدید عنوان شده است. در این استراتژی فولکس واگن با هدف به حداکثر رساندن سود مالی و عملیاتی خود به تدریج از تولید محصولات متفرقه خارج خواهد شد و تمرکز خود را بر روی تولید و توسعه خطوط تولید خودروهای الکتریکی خواهد گذاشت که تب استفاده از آن ها اخیرا در اروپا و آمریکای شمالی بالا گرفته است. 

هربرت دیز- مدیرعامل فولکس واگن بدون تایید این خبر تنها گفته است که در حال بازبینی ساختارهای ایتالیایی خود هستیم. دیز در عین حال تاکید کرد که سرمایه گذاری فولکس واگن بر روی تکنولوژی های مربوط به تجهیزات دیجیتالی و خودروهای الکتریکی شدیدا افزایش خواهد یافت تا جایی که قرار است این میزان تا پنج سال آینده به ۷۳ میلیارد یورو ( ۸۶ میلیارد دلار) برسد. 

مدیرعامل فولکس واگن در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: شرایط پیش آمده باعث خواهد شد تا امسال نتوانیم به تعهدات خود در خصوص کاهش تولیدات کربن دی اکسید جامه عمل بپوشانیم. وی همچنین نسبت به احیای تقاضا در بازار در سال آینده ابراز امیدواری کرد و افزود: پیش بینی ما این است که تا سال ۲۰۲۲ به شرایط قبل از کرونا بازگردیم. 

پیش از این نیز برخی منابع خبری به خبرگزاری رویترز گفته بودند فولکس واگن به دنبال کاهش سهام خود در شرکت لامبورگینی و عرضه بخشی از آن در بازار بورس است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولکس واگن خودروهای الکتریکی شرکت لامبورگینی سهام شرکت لامبورگینی فولکس واگن خودروهای الکتریکی فولکس واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد

منابع تجاری از احتمال افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع تجاری روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت‌ماه) اعلام کردند پس از افزایش قیمت شاخص نفت خاورمیانه در ماه جاری میلادی احتمال می‌رود عربستان سعودی، بزرگ‌ترین صادرکننده نفت، قیمت رسمی فروش انواع نفت خام را برای عرضه به مشتریان آسیایی در ماه ژوئن به بالاترین سطح در پنج ماه اخیر افزایش دهد.

بر اساس نظرسنجی رویترز از هفت منبع پالایشگاهی، قیمت رسمی فروش نفت سبک عربی در ماه ژوئن ممکن است با ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش حدود ۳ دلار برای هر بشکه بیشتر از میانگین قیمت نفت خام شاخص‌های عمان/ دوبی تعیین شود که بالاترین سطح از ماه ژانویه تاکنون به‌شمار می‌رود.

داده‌های رویترز نشان داد افزایش قیمت‌ها پس از قرار گرفتن شاخص نفت دوبی و عمان در ساختار پیش‌بهین (Backwardation) برای نخستین و سومین ماه میلادی به‌وجود آمده و به‌ترتیب با ۸۳ و ۹۶ سنت افزایش از ابتدای ماه جاری نسبت به میانگین ماه گذشته رشد داشته است.

بیشتر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی پیش‌بینی می‌کنند که به‌دلیل محدودیت در عرضه نفت همزمان با کاهش تولید نفت خام اعضای اوپک‌پلاس و سود بالای نفت کوره، قیمت رسمی فروش نفت خام برای نفت متوسط و سنگین عربی هم‌تراز با نفت خام سبک عربی افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی‌شده «روایس» آغاز کرده و صادرات نفت ترش نوع متوسط را کاهش داده است.

شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو قیمت‌های نفت خام خود را بر اساس توصیه‌های مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود در ماه گذشته بر اساس بازده و قیمت محصولات تعیین می‌کند.

دیگر خبرها

  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا