Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، "داریوش حسن نژاد" روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: همچنین تعداد یکهزار و ۵۲۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان شناسایی شده بود که در سال های گذشته ۷۰۵حلقه چاه پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی افزود: باتوجه به برنامه ارائه شده وزارت نیرو تا پایان امسال، شرکت آب منطقه ای لرستان موظف به پر کردن ۷۰ حلقه چاه است که از این تعداد در ۶ ماه نخست تعداد ۳۵ حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسلوب المنفعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی مراحل قضایی برخورد با صاحبان ۳۵ حلقه چاه غیرمجاز که در ۶ ماه دوم سال جاری باید در دستور کار قرار گیرد انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در قالب چاه‌های حریمی و چاه‌های فرم یک از ۸۲۲ حلقه چاه غیرمجاز بیش از ۲۰۰ حلقه چاه در سال جاری تعیین تکلیف شده است.

حسن‌ نژاد با اشاره به تلاش ۱۸ گروه گشت و بازرسی فعال در شهرستان های لرستان گفت: طی سه سال اخیر با حکم قضایی در استان تعداد ۲۲ دستگاه حفاری غیرمجاز توقیف شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای لرستان افزود: باهماهنگی سازمان جهادکشاورزی و صمت، تخصیص‌های غیرفعال و راکد استان برای آزادسازی در دستور کارقرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۶ هزار متر مکعب تخصیص در شهرستان‌های خرم آباد، دورود و ازنا به واحدهای صنعتی واگذار و با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت نیرو برای ۲۰۰ موتور تلمبه غیرمجاز در طول رودخانه کشکان مجوز صادر شده است.

برچسب‌ها شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو شرکت آب منطقه ای لرستان وزارت نیرو اخبار کنکور حلقه چاه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز