Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر ما با کتاب‌هاست فرصتی که به ما اجازه می‌دهد بیش از گذشته جای خالی کتاب در زندگی خود را حس کرده و لزوم بهره‌مندی بیشتر از این گنجینه ارزشمند را درک کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، چه لذتی بالاتر از مطالعه کتاب‌ها، کتاب‌هایی که ورق زدن هر کدامشان ما را به سرزمینی از شگفتی‌ها برده و با هزار و یک ماجرای عجیب و غریب آشنا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کتاب این یار مهربان و البته مهجور در جمع ما انسان‌ها، سرزمین کسب تجربه‌هاست همان‌هایی که شاید هیچ وقت فرصت و یا امکانش برای ما میسر نشود تا به شخصه آنها را به دست آوریم.

به قول بهراد قاسمی یکی از دوستداران و علاقمندان جدی به کتاب و کتاب خوانی: "زمانی که یک کتاب خوب می‌خوانید تک تک جملات در ناخودآگاه شما باقی می‌مانند، فقط کافی است کمی به آن فکر کنید و خودتان را در آن موقعیت قرار دهید.

کتاب خوب به شما یاد می‌دهد در زندگی چطور رفتار کنید چطور بیندشید و چطور خط فکری خودتان را پیدا کنید و شکل بدهید. کتاب خوب به شما اجازه می‌دهد به جای تمام زندگی‌هایی که نداشته‌اید زندگی کنید. به جای تمام تجربه‌هایی که نداشته‌اید و به جای تمام تصمیم‌هایی که هنوز به سراغ‌تان نیامده‌اند فکر کنید و از قبل جواب مناسب را بدانید.

سمنان| تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه کتاب افزایش یابد/طرح پایتخت کتاب اقدامی نو و جذاب استمدیرکل تبلیغات اسلامی همدان: مجموعه‌های حاکمیتی دسترسی عموم مردم به کتاب‌ها را تسهیل کنندبرگزیدگان کتاب ملی دفاع مقدس مشخص شدند/ حدادعادل: ادبیات فارسی با ادبیات دفاع مقدس غنا پیدا کرده است

با مطالعه زیادتر کتاب‌های خوب شما هیچ‌وقت در زندگی واقعی غافلگیر نمی‌شوید! انگار همه چیز را از قبل می‌دانید و یاد گرفته‌اید که چطور رفتار کنید. حفظ کردن جملات یا ادبی حرف زدن به شما هیچ کمکی نمی‌کنند! روح آدمی باید کتابی را ببلعد. ادبیات و کتاب‌های خوب کارخانجات عظیم انسان سازی‌اند."

هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر ما با کتاب‌هاست فرصتی که به ما اجازه می‌دهد بیش از گذشته جای خالی کتاب در زندگی خود را حس کرده و لزوم بهره‌مندی بیشتر از این گنجینه ارزشمند را درک کنیم.

انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • تو زیبایی
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • لحظه دوست داشتن و دوست داشته شدن، لحظه واقعی زندگی است