Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:03:48 GMT

شمار فوتی‌های روزانه کرونایی‌ها در زنجان ۲ رقمی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۱۴۹

شمار فوتی‌های روزانه کرونایی‌ها در زنجان ۲ رقمی شد

دکتر پرویز قزلباش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" به ۳۲ هزار و ۶۱۲ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی ابتلای پنج هزارو ۳۸۳ نفر در استان زنجان به بیماری کووید - ۱۹ ثابت شده و چهار هزارو ۲۶۵ نفر بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش، آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی به کووید- ۱۹ همچنین مشکوک را ۱۵ هزار و ۵۹۱ نفر اعلام کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: در زمان حاضر با توجه به روند تدریجی افزایش مبتلایان به کرونا در استان ۷۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۴۹ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با تمهیدات انجام گرفته و افزایش مراکز ۱۶ ساعته استان، آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی به ۲۷ هزارو ۲۲۹ نفر رسید که ۲۹۳ مورد آن طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

قزلباش افزود: خوشبختانه با راه اندازی آزمایشگاه سوم در حوزه بهداشت که با افتتاح فاز بعدی آن در روزهای آینده به بهره برداری می رسد، میزان شناسایی کرونایی ها به مراتب افزایش خواهد یافت که امیدواریم با دریافت تست های سریع که این استان نیز جزو اولویت کشوری است، شناسایی بیماران سرپایی با حجم وسیع‌تری انجام شود.

این مسؤول ادامه داد: در زمان حاضر وضعیت استان به موج دوم کرونا نزدیک‌تر شده است و ابتلا به این بیماری همچنان با شیب ملایمی در حال افزایش است در حالی که در موج دوم شیب بیماری بسیار صعودی بود اما اکنون با اقدامات انجام گرفته تسلط بر بیماری حاکم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر شهرستان‌های خرم‌دره، ابهر و زنجان جزو شهرستان‌های با بروز بالای بیماری هستند که زنجان به لحاظ این بیماری همچنان در میانگین کشوری قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان اخبار کنکور استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۹۱ تن افزایش یافته است.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر ۲۰ فلسطینی ازجمله یک زن، کودکان و اسرای آزادشده را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار اسرای بازداشت شده از هفتم اکتبر به ۸۴۸۰ تن رسیده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه نیز ادامه دارد.

پیشتر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۳۲ شهید و ۶۹ زخمی برجای گذاشت. تعداد قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ شهید و ۷۷ هزار و ۴۳۷ زخمی رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد