Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@21:14:07 GMT

سهام آسیا تقویت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۱۱۶۶

سهام آسیا تقویت شد

سهام آسیا اقیانوسیه در شروع معاملات هفتگی بازارها، تحت تاثیر امضای بزرگترین توافق تجارت آزاد جهان بین کشورهای آسیایی که دیروز انجام شد، رشد کردند.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، با امضای بزرگترین توافق تجارت آزاد جهان (مشارکت جامع اقتصادی) بین کشورهای آسیایی سهام آسیا اقیانوسیه رشد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چین و ۱۴ کشور آسیایی روز یکشنبه توافق تجارت آزادی را امضا کردند که به تدریج تعرفه‌های تجاری بین کشورهای عضو را کاهش خواهد داد. این توافق یک سوم تولید ناخالص داخلی جهان و یک سوم جمعیت جهان را دربر می‌گیرد.

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۱.۵ درصد جهش کرد در حالی که نیکی ژاپن ۱.۶۵ درصد بالا آمد.

در بازار چین کامپوزیت شانگهای ۰.۹۸ درصد رشد کرد، در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۵۴ درصد به ارزش خود افزود.

کوسپی کره‌جنوبی به جهش بزرگ ۲ درصدی دست یافت و ای‌اس‌اکس استرالیا ۱.۲۳ درصد بالا آمد.

در بازار ارز، ارزهای آسیایی در مقابل دلار تقویت شد. در مقابل ین ژاپن دلار ۰.۱ درصد افت کرد و به نرخ برابری ۱۰۴.۵۲ واحد بازگشت و در مقابل یوآن چین ۰.۳۵ درصد تضعیف شد و به نرخ ۶.۵۸۰۸ واحد رسید.

 

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سهام آسیا پول نیوز سهام ژاپن تجارت آزاد تولید ناخالص داخلی سهام آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید

طی مراسمی در سفارت ژاپن در تهران، سفیر تسو کادا تاماکی، نشان امپراطور ژاپن را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی طی سخنانی گفت: عالیجناب امپراطور این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین دو کشور اعطا کرده اند؛ شما نقش عمده در تقویت روابط دوجانبه زمان تصدی پست رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشته اید و من برای این دستاورد‌ها صمیمانه تشکر می‌کنم

معصومه ابتکار هم در سخنانی گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند و سفارت ژاپن تشکر می‌کنم

دستاورد‌ها نتیجه کار جمعی و صبر و استقامت در برابر چالش‌ها بوده

امروز بیش از هر زمانی روابط دوجانبه بین کشور‌ها با هدف مقابله با دو تهدید حیاتی علیه کره مسکون بشر ضرورت دارد؛ جنگ و تخریب زیست بوم. صلح جهانی با جنایات اسراییل تهدید می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • امیدهای ژاپن قهرمان آسیا شدند
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم