Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دغدغه اصلی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است و باید از تک تک لحظات استفاده کنیم.

سرتیپ دوم پاسدار سعید محمد در جلسه‌ی بررسی پروژه‌ی انتقال آب ارس به تبریز و سایر پروژه های مشترک ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دستگاه های آذربایجان شرقی که با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین و مدیران استانی در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) افتخار می‌کند 73 پروژه در آذربایجان شرقی انجام داده است که 60 پروژه تکمیل شده و 13 پروژه نیز در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که باید لحظه‌ها را دریابیم که اتخاذ تصمیمات به موقع و شجاعانه‌ی امروز بهتر از فردا است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم سرلوحه‌ی همه‌ی حاضرین در این جلسه است، گفت: دغدغه اصلی همه‌ی ما در این شرایط سخت اقتصادی خدمت به مردم است که شدیدا تحت فشار هستند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در خصوص پروژه های در حال اجرای استان گفت: پروژه‌ های پارک بزرگ تبریز و دفع بهداشتی پسماند نیز در حال انجام است و ان‌شاءالله سرعت بهتری نیز خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طرح ساماندهی حاشیه نشینان نیز خدمتی دیگر به مردم عزیز است و امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی در واکنش به ادعای عقد قرارداد قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) توسط اشخاص نیز گفت: قراردادهای ما با تمامی سازمان های حقوقی و رسمی فعال در نظام مقدس جمهوری اسلامی منعقد می‌شود و با اشخاص قرارداد نمی بندیم.

محمد ادامه داد: در بحث بیمارستان سازی خوشبختانه با پیگیری‌هایی که از سوی دوستان دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت گرفته، نسبت به سایر استان در وضعیت مناسبی قرار داریم و اورژانس بیمارستان الزهرا در حال تکمیل و بیمارستان هزار تخت خوابی نیز در دست اقدام است.

وی در رابطه با ققطار شهری تبریز نیز گفت: با پیگیری های سازمان‌برنامه و بودجه مشکلات قراردادی حل شد ولی در این مدت تا حدودی از توان قرارگاه پروژه را جلو بردیم و تعطیل نکردیم.

محمد در پایان اظهار کرد: پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز در حال انجام است و حدود دو کیلومتر مانده است که سخت ترین بخش پروژه بوده و با نهایت دقت در حال انجام کار هستیم.

در پایان این جلسه چند تفاهم نامه همکاری ما بین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و دستگاه های اجرایی آذربایجان شرقی امضا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خاتم الانبیاء ص آذربایجان شرقی حال انجام خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود

شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد خدمتگزار مردم باشد گفت: هرکجا که مشکلی ایجاد شود، مجموعه شهرداری یزد در صف اول خدمت به مردم است و مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با تاکید بر اینکه شهر یزد با ثبت در میراث جهانی صرفاً یک شهر معمولی نیست، اظهار کرد: بافت تاریخی شهر یزد در فهرست میراث جهانی ثبت شده و بسیاری از آثار و ابنیه این شهر نیز ثبت ملی است و نگاهی ملی و جهانی به بافت تاریخی آن وجود دارد و از مقامات کشور، دولت جمهوری اسلامی و استاندار محترم تقاضا داریم در مبحث قنات‌ها، فرونشست‌ها، فاضلاب شهری و ساماندهی مسیل شهر اعتبارات ملی تخصیص داده شد.

وی افزود: احیای مسیل به ویژه قسمت‌های ابتدا و انتهای آن برای جمع آوری روان آب‌ها، افزایش ایمنی و تاب آوری شهر در مقابل سیلاب‌ها امری ضروری است؛ ولی باید در نظر گرفت که تحقق این امر با اعتبارات شهرداری حتی اعتبارات چند سال شهرداری پاسخگو نیست.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: درخواست داریم هرچه زودتر نگاه ویژه‌ای به شهر میراث جهانی یزد شود و اگر این اتفاق نیفتد، با توجه به تغییرات اقلیمی که رخ داده است، هر سال شاهد این فرونشست‌ها در شهر یزد خواهیم بود و شاید این امر شدیدتر هم بشود.

محی‌الدینی گفت: اجرای شبکه‌های دفع آب‌های سطحی، حفر چاه‌های جذبی و احداث سیل بندها، گوشه‌ای از تلاش‌های شهرداری یزد در این مدت بوده است، به نحوی که با احداث سیل‌بندها دیگر دغدغه‌ای برای بارندگی‌های اخیر و ورود آب از بیرون یزد به داخل شهر نداشتیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سعی می‌کنیم تا پایان سال پروژه‌های باقیمانده در خصوص دفع آب‌های سطحی را تکمیل کنیم و مردم بدانند که دغدغه ما در شهرداری یزد این است که آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 748766

دیگر خبرها

  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد