Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیبه  کبیری  روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا ، تعداد اعضای تعاونی های روستایی استان را ۹۳ هزار و ۸۴۹ نفراعلام کرد و افزود: این تعداد در ۱۹۲ تعاونی عضو هستند.
وی از توجه دولت دوازدهم  در امر تولید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در تعاونی ها اشاره کرد و گفت: توسعه کشت گیاهان باغی و زراعی کم آب و دیمی و تغییر الگوی کشت با توجه به در نظر گرفتن پدیده خشکسالی و استفاده بهینه از آب کشاورزی در دستور کار تعاون روستایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس آموزش تعاونی روستایی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از تعداد تعاونی های فعال سطح استان ۷۱ مورد در بخش کشاورزی ، ۵۵ مورد روستا جمعیت روستایی ، ۲۷ مورد بخش تولیدات ، ۱۰ مورد منابع طبیعی ، ۱۴مورد نیز تعاونی بانوان و مابقی در بخش نظام صنفی هستند.

کبیری ، تاکید کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا، و تشکیل کلاس های آموزشی مجازی ، تعداد ۷۰۰ نفر از اعضای فعال در بخش های مختلف تعاونی با شرکت در کلاس های مجازی از آموزش های مهارتی حوزه کاری خود مشارکت کردند.

به گفته وی ، حمایت دولت از تولید محصولات ، پرداخت به موقع تسهیلات ارزان قیمت ، اهمیت دادن مسئولان استانی و کشوری به خرید تضمینی محصولات و قطع  واسطه و دلالان  از بازار تولیدات روستایی را  از عمده دلایل افزایش رغبت توسعه کمی و کیفی تعاونی های روستایی در استان در چند سال اخیر اعلام کرد .  

۴۰ درصد از جمعیت استان در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند.چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است. 

برچسب‌ها تعاون روستایی شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی شهرکرد چهارمحال وبختیاری تعاون روستایی شهرکرد چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس

امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در سال تحصیلی جاری بعد از وقفه ۱۰ ساله بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در ۳۴ نوبت در مدارس ابتدایی استان توزیع شد.

وی افزود: توزیع شیر تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد و برای تامین شیر رایگان ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

تداوم فرایند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری

امیریان اظهار کرد: تمام مراحل توزیع شیر در مدارس براساس ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته معلم اضافه کرد: شهید مطهری در هر زمینه‌ای که دشمنان به مسائل مختلف ایران و اسلام حمله کردند، کتاب‌ها نوشته بود و معلمان باید تربیت نسلی جست‌وجوگر و متفکر را دنبال کنند.

امیریان با اشاره به اینکه شعار محوری هفته معلم امسال، "همه مدیون توئیم" است، گفت: شاخصه اصلی "ایران قوی، مدرسه قوی، معلم قوی" است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری