Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزالله افضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جنگ اقتصادی دشمنان و هدف قرار گرفتن صنایع و واحدهای تولیدی استان، تمام تلاش خود را برای حمایت از آنها به کار بسته‌ایم.

وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی برای صیانت از واحدهای تولیدی و تثبیت اشتغال و تولید آنها، افزود: کاهش و حذف بورکراسی‌های زاید در مسیر سرمایه گذاری، شناسایی نیازمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان و جلب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اعطای تسهیلات بانکی در قالب اعتبارات رونق تولید، بند الف تبصره ۱۸ و بازسازی و نوسازی و جلوگیری از واردات کالاها و محصولات تولیدی که امکان ساخت آنها در کشور وجود دارند از این دسته حمایت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی اضافه کرد: همچنین اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری در قالب معافیت‌های گمرکی ماشین آلات و مواد اولیه مورد نیاز واحدها، معافیت‌های مالیاتی، ارائه تخفیف به خریداران زمین‌های مورد نیاز طرح‌ها در شهرکهای صنعتی و رصد طرح‌های مهم و استراتژیک استان و شناسایی مشکلات آنها و تلاش در جهت رفع موانع نیز برای حمایت از کارآفرینان و صنعتگران استان اجرایی شده‌اند.

این مسوول با اشاره به میزان تسهیلات حمایتی پرداختی به صنایع استان، گفت: تا به امروز ۷۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۶۸ واحد تولیدی استان، یک هزار میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی به ۳۸ واحد و تسهیلات تبصره ۱۸ نیز به ۳۳ واحد صنعتی و ۳۶ واحد کشاورزی پرداخت شده و استان قزوین رتبه‌های برتر کشوری را در این زمینه دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، احیای برخی واحدهای تولیدی استان را برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی استان در سال جهش تولید، بسیار مؤثر ارزیابی کرد و افزود: تا به امروز ۴۱ واحد تولیدی استان که ۲۱ واحد آن در شهرک‌ها و مابقی در خارج از شهرک‌ها قرار دارند فعال سازی شده و بدهی پنج ساله ۳۸ واحد تولیدی استان تقسیط گردیده که گام مهمی برای حمایت از صنایع استان است.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید اختصاصی ایرنا سرمایه گذاری اخبار کنکور سرمایه گذاری تولیدی استان واحد تولیدی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان