Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: «محمد عبدالسلام» رئیس هیات گفتگو کننده یمنی از سایر کشور‌ها هم خواست در حداقل‌ترین موضع گیری فروش سلاح به عربستان را در مقابله با این تجاوزات وحشیانه متوقف کنند.

در ابتدای سال جاری دولت آلمان توقف صادرات تسلیحاتی برای عربستان را به مدت ۹ ماه تمدید کرد و قصد ندارد تا سی‌ویکم دسامبر ۲۰۲۰ با صدور محموله‌های جدید به این کشور موافقت کند و صدور محموله‌هایی که قبلاً برای آن‌ها مجوز صادر شده نیز ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عادل الجبیر» وزیر مشاور امور خارجه عربستان سعودی با انتقاد از ممنوعیت صادرات تسلیحاتی آلمان به عربستان این اقدام را اشتباه و غیر منطقی توصیف و تاکید کرد که کشورش نیازی به تجهیزات نظامی آلمان ندارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: انصارالله فروش سلاح عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفتش را افزایش داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، عربستان قصد دارد تا قیمت نفت خود را برای مشتریان آسیایی تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً ۷۰ تا ۹۰ سنت افزایش یافته و به ۳ دلار در هر بشکه بالاتر از شاخص عمان / دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.

اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.

تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد ۱.۶۵ میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.

کد خبر 6094031 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارت با اسرائیل را به طور کامل متوقف کرد
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد