Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با هماهنگی های صورت گرفته طرح الکترونیکی کردن تاکسی ها بصورت آزمایشی در یک نقطه از شهر ارومیه صورت می گیرد.

 مهدی مژدهی فر در گفت و گو با ایسنا افزود: با اعلام آمادگی یک شرکت قرار شد که بصورت آزمایشی در نقاطی از شهر این طرح اجرا شود و در صورت موفقیت آمیز بودن،الکترونیکی کردن تاکسی ها در کل سطح شهر ارومیه قابل اجرا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و سازمان سرمایه گذاری طرح الکترونیکی کردن تاکسی های خطی و گردشی ارومیه در اسرع وقت انجام می شود.

مژدهی فر با اشاره به نظارت کامل تاکسیرانی بر رعایت پروتکلهای بهداشتی در تاکسی ها تصریح کرد: رانندگان موظف به استفاده از ماسک بوده و در صورت تخلف برخورد جدی صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: درحال حاضر بیش از ۵۶۰۰ تاکسی در سطح شهر ارومیه فعالیت دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی الکترونیکی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی