Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت ریالی جهت بهبود وضعیت ناوگان اتوبوس‌رانی و مترو کمک نکرده است، گفت: کرونا موجب شد هر ماه 100 میلیارد تومان خسارت به حمل و نقل عمومی تهران وارد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت اتوبوس های پایتخت اظهارداشت: دولت‌های گذشته هر کدام حدود دو هزار دستگاه اتوبوس در دوره خود خریداری کرده و به شهرداری تهران تخصیص دادند و تنها دولتی که مصوبه خوبی در این زمینه داشته اما هیچ اتفاقی در این بخش نیفتاده است، دولت فعلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتوبوسرانی با بحران مواجه است،گفت: تا کنون ریالی از اعتبارهای در نظر گرفته شده جهت مقابله با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی برای توسعه حمل و نقل عمومی و یا به طور کلی شهرداری اختصاص داده نشده است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: مجموعه شهرداری همراه وزارت بهداشت در حال خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلفی همچون حمل و نقل عمومی و بهشت زهرا و یا سازمان پسماند است ولی بودجه ای از سوی دولت به آن اختصاص داده نشده است.   وی گفت: به دلیل شیوع کرونا در هر ماه فقط حمل و نقل عمومی شهرداری تهران حدود 100 میلیارد تومان خسارت دیده و می بیند و متاسفانه تاکنون ریالی از سوی دولت برای جبران خسارت و همچنین خرید اتوبوس و یا تأمین واگن پرداخت نشده در حالی که دولت در این قضیه تکلیف قانونی دارد.   رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تصریح کرد: بسیاری از اتوبوس‌های پایتخت فرسوده و عمر بالای 10 سال دارند و باید تمهیدات لازم جهت رفع این مشکلات انجام شود.   انتهای پیام/
منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان