Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی فولیان روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: تیم‌های بازرسی استان موظف هستند در صورت مشاهده این نوع جرائم یا احتکار و عرضه نکردن کالاها پرونده تخلف تشکیل دهند و علاوه بر اعمال مجازات، پروانه فعالیت صنف متخلف را نیز ابطال کنند.

وی در تشریح وظایف کمیسیون نظارت بر اصناف و دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، افزود: با توجه به این دستورالعمل، وظیفه نظارت بر اصناف، بر عهده کمیسیون نظارت قرار دارد و باید این کمیسیون برای نرخ گذاری کالاها و خدمات و شناسایی کلیه انبارهایِ کالاهای اساسی در سطح استان و ثبت و نظارت اطلاعات آنها در سامانه جامع انبارها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولیان با بیان اینکه نگهداری کالاهای ثبت نشده و بدون شناسنامه در انبارها تخلف است، افزود: باید طرح‌های نظارتی و گشت‌های مشترک با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌های متولی از انبارها، خرده فروشی‌ها و عمده فروشی‌ها انجام گردد تا ضمن کنترل بازار، از هرگونه احتکار و گرانفروشی پیشگیری به عمل آید و با متخلفان احتمالی نیز برخورد شود.

این مسوول گفت: همچنین باید کمیسیون نظارت، مراقبت لازم از بازار را پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی از قبیل تخم مرغ، برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ و گوشت قرمز به منظور ساماندهی بازار داشته باشد.

برچسب‌ها دادگستری اصناف قوه قضاییه احتکار گرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری اصناف قوه قضاییه احتکار گرانی دادگستری اصناف قوه قضاییه احتکار گرانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!