Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به این‌که بانک‌ها یکی از بیشترین تلفات‌دهندگان بیماری کرونا هستند، در ۲۴ آبان‌ماه امسال، تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌ها برای کمک به قطع زنجیره کرونا در خراسان جنوبی اعمال شد. این باعث شد تا تعطیلی بانک و نبود عابر بانک در روستای زنوغان شهرستان طبس در گیرودار کرونا به معضلی برای ساکنین این منطقه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از اهالی روستای زنوغان گفت: دستورات ستاد کرونا خراسان جنوبی با بسته شدن بانک‌ها و نبود عابربانک در این روستا معضلی شده است. باید برای یک تراکنش بانکی، ۱۰ کیلومتر تا اولین روستایی که دستگاه خودپرداز وجود دارد برویم. برای پرداخت الکترونیکی و یا استفاده از همراه بانک نیز باید ۸ کیلومتر به روستای بعدی برویم تا از نظر اینترنت مشکل نداشته باشیم.

یکی دیگر از اهالی در این روستا گفت: با توجه به اجاره مکان و هزینه اولیه‌ی ایجاد پست‌بانک در این روستا، کسی به سمت تصدی پست‌بانک نمی‌رود. قبلا در این روستا عابربانک و تصدی پست‌بانک وجود داشته است، به خاطر جدایی مخابرات از پست‌بانک، تصدی این پست‌بانک خالی شده و عابربانک به مرکز شهرستان انتقال داده شده است. با توجه به وجود قشر مسن در روستا، هزینه بالای تلفن‌های هوشمند و نبود عابربانک و تصدی بانکی، باعث شده تا مردم در گذران زندگی روزمره خود دچار مشکل شوند.

تراکنش پائین مساوی با جمع کردن خودپرداز!

خاک‌رند رئیس پست‌بانک شهرستان طبس گفت: شهریورماه سال ۹۸ متصدی باجه روستای زنوغان بخش دیهوک استعفا داد و طی ۷ ماه بعدی شارژ و رفع خرابی‌های دستگاه، توسط رئیس شعبه شهرستان طبس انجام شده است. در خصوص پست‌بانک، به بخشداری، شورا و دهیار دیهوک و روستای زنوغان نامه زده شده است، با توجه به تراکنش پایین و خرابی‌های متعدد دستگاه خودپرداز پست‌بانک روستای زنوغان با هزینه جابجایی ۶ میلیون تومان به مرکز شهرستان طبس منتقل شده است. به مردم روستای زنوغان قول داده‌ایم تا اولین خودپرداز که از وزارت ارتباطات به خراسان جنوبی اختصاص یابد به شهرستان طبس داده شود و با راه‌اندازی باجه پست بانک در روستا این دستگاه به محل قبلی خود برگردد.

رئیس پست بانک شهرستان طبس با بیان این‌که هنوز کد این باجه غیر فعال نشده است عنوان کرد: شخص مورد نظر برای تصدی این پست بانک معرفی شده و هرگاه مکان آن از طرف شورا و دهیار به پلیس پیشگیری معرفی و تایید شود، باجه پست بانک را در روستای زنوغان فعال خواهیم کرد. در صورتی که تا یک ماه آینده از سمت شورا و دهیار روستای زنوغان مکان تایید شده به ما معرفی نشود، کد باجه پست بانک زنوغان غیر فعال و کد پست‌بانک دهنو که در یک کیلومتری زنوغان است فعال خواهد شد.

کد خبر 565718 برچسب‌ها بانک استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بانک استان خراسان رضوی شهرستان طبس پست بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد