Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تعزیرات اعلام کرد: یک شرکت در آذربایجان غربی به دلیل گرانفروشی به میزان ۱۶۲میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال جزای نقدی جریمه شد. - اخبار اجتماعی -

محسن عسکری، مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات در گفت‌وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، درباره اجرای طرح نظارتی ملزومات بهداشتی گفت: از 3 اسفند ماه سال 98 لغایت 23 آبان‌ماه سال جاری تعداد 13 هزار و 70 تیم گشت مشترک در طرح نظارت بر ملزومات بهداشتی اعزام شده که این گشت‌ها منجر به انجام بازرسی از 73 هزار و 135 واحد صنفی شده است و در مجموع 6  هزار و 352 پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح 15 میلیون و 705 عدد ماسک و 659 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و همچنین 75 میلیون و 804 جفت دستکش کشف شد و 669 واحد صنفی در این گشت‌ها پلمپ شدند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات درباره رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه ورق فولادی در آذربایجان شرقی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک شرکت در شهرستان مرند با بررسی اوراق و فاکتورهای فروش مربوط به لوله سیاه و گالوانیزه و همچنین عرضه ورق فولادی سهمیه‌ای در مجموع به ارزش بیش از 86 میلیارد ریال، متوجه ارتکاب به تخلف گرانفروشی در لوله‌ها و عرضه خارج از شبکه در ورق‌های فولادی این شرکت شد و پس از تشکیل پرونده آن برای رسیدگی به شعبه تعزیرات شهرستان مرند ارسال شد.

عسکری تصریح کرد: شعبه بدوی رسیدگی‌کننده پس از بررسی و استعلام لازم، تخلف را محرز اعلام و این شرکت را به دلیل گرانفروشی لوله‌ها به پرداخت دو برابر ارزش کالا به میزان 162میلیارد و 349 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و قطع سهمیه ورق فولادی به مدت سه ماه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات استان تهران: مردم فریب تخفیف‌های "فروشگاه‌های زنجیره‌ای" را نخورند!/ "گرانفروشی و کم‌فروشی" به اسم تخفیف!سکوت تعزیرات درباره وضعیت مبهم پرونده‌های قدیمی قاچاق سوخت در تهران

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم صنایع فولادی سازمان تعزیرات حكومتی دولت دوازدهم صنایع فولادی سازمان تعزیرات حكومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو