Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خسروی اسفزار صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به دیدار روز گذشته خود با معاون وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: در این دیدار مطالب و درخواست‌های متعدد مردم حوزه انتخابیه مطرح شد.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده برای اشتغال جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان، قبلاً ۴ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: در این دیدار مصوب شد این تسهیلات بدون سقف ریالی، حسب مقررات، توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص استخر سرپوشیده شهرستان خوسف هم قول تأمین اعتبار ۲ میلیارد تومانی داده شد تا این طرح با کمک اداره کل ورزش و جوانان تا سال آینده به بهره برداری برسد.

در خصوص تأمین کف پوش سالن ورزشی شمال شهر بیرجند هم، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در این خصوص هم قول داد تا در اولین مرحله تأمین منابع، اعتبار مورد نیاز این سالن را اختصاص دهند.

وعده اتمام برای پروژه‌های ورزشی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی

وی بیان کرد: در خصوص استادیوم ۱۵ هزار نفری بیرجند هم قرار شد اگر هیئت‌های ورزشی مانند هیئت فوتبال و دومیدانی در ورزشگاه مستقر شوند، اعتبارات خوبی هم در خصوص کمک و پشتیبانی به این هیئت‌ها و همچنین هزینه نگهداری استادیوم اختصاص یابد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه دیگری که در این دیدار حاصل شد؛ وعده اتمام پروژه‌های این حوزه انتخابیه که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بود.

وی عنوان کرد: در این خصوص خانم فرامرزیان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان قول داد تا سال آینده این پروژه‌ها را تعیین تکلیف کند و اعتبار مورد نیاز آن را اختصاص دهد.

خسروی اسفزار همچنین از وعده تأمین اعتبار برای خانه جوان استان که ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد خبر داد.

وی یادآور شد: معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار بر ساخت هتل ورزش استان تاکید داشت.

وی در این خصوص قول داد که اگر این طرح با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و خیران و سرمایه گذاران کلنگ زنی شود، وزارتخانه هم برای ساخت آن اعتباراتی اختصاص خواهد داد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ نفر از افرادی که در این اداره مشغول به کار بودند، با مشکل مواجه شده بودند که خوشبختانه اکنون این مشکل حل شده و قرارداد کار این افراد تا تیرماه سال آینده تمدید شده است.

کد خبر 5073464

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خراسان جنوبی حسین خسروی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی هفته کتاب کتاب و کتابخوانی شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا اداره کل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور