Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره چنگیز صبح سه شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه تاکنون ۲۷۶ هزار تست کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۴۳ درصد مثبت شده است.

فوت ۳۰۹۰ نفر بیمار کرونایی در استان اصفهان

وی با اشاره به اینکه در ۲۲ شهرستان اصفهان سه هزار و ۹۰ بیمار مبتلا به کرونا تاکنون به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا فوت کرده‌اند، افزود: در هفته اخیر ۱۸ هزار تست کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و آزمایشگاه‌های خصوصی اصفهان انجام شده که از شهریور ماه به بعد بیش از ۵۰ درصد از تست‌ها مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از شهریور ماه تاکنون افزایش موارد بستری و فوتی را داشتیم، افزود: ما حتی در طول یک هفته شاهد فوت ۳۵۴ نفر از مردم استان بودیم.

شیب شیوع کرونا در شهرستان اصفهان همواره افزایشی بوده است

وی با بیان اینکه شیب شیوع کرونا در شهرستان اصفهان همواره افزایشی بوده است و کادر درمان در این زمینه آرامش نداشته است، ادامه داد: در شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد، لنجان، گلپایگان، دهاقان، سمیرم، نائین، برخوار، شاهین شهر، خور و بیابانک، چادگان، مبارکه، شهرضا، نطنز و اردستان افزایش روند بیماری را داریم و این در حالی است در فریدن و فریدونشهر آرامش نسبی حاکم است.

چنگیز در خصوص ابتلای دانش آموزان اصفهان به کرونا گفت: در این زمینه بررسی‌های لازم درباره خانواده دانش آموزان، کادر مدرسه و دانش آموزان به شکل مداوم در حال انجام است و حتی مدارسی را داشتیم که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت کمیته نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی بر عهده استانداری است، اضافه کرد: در این زمینه استاندار اصفهان باید گزارش مورد نیاز را ارائه دهد.

کد خبر 5073479

منبع: مهر

کلیدواژه: طاهره چنگیز ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا بیماری کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان بوشهر بارش باران محدودیت های کرونایی کتاب و کتابخوانی هفته کتاب شهرستان کرج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان اصفهان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

وی ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی حوادث ناشی از کار در استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه بیش از هشت هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی انجام می‌شود و با اینکه حجم کارگاه‌های عمرانی با اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در استان افزایش یافته، در سایه تقویت نظارت ها، حوادث کارگری روند کاهشی داشته است.

دیگر خبرها

  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت