Web Analytics Made Easy - Statcounter

) سازگاری با اغلب سخت‌افزارهای موجود در سازمان­ها و عدم نیاز به تغییر سخت‌افزارهای فعلی

سازمان ها و شرکت هایی که به تازگی به خانواده بزرگ کسرا اضافه می شوند می توانند اطمینان خاطر داشته باشند که بدون نیاز به تغییر زیرساخت های سخت افزاری پیشین خود قادر خواهند بود از امکانات پیشرفته نرم افزار حضور و غیاب کسرا بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2) امکان دریافت و ارسال اطلاعات به سامانه‌های منابع انسانی موجود سازمان­ها

سیستم حضور و غیاب کسرا بر اساس طراحی پویای خود می تواند کلیه اطلاعات لازم سازمان ها را به صورت یکپارچه از سایر سامانه‌ها و سیستم های منابع انسانی موجود همچون SAP، Oracle و... سازمان­ها دریافت و یا به آن ها ارسال نماید.

3) مدیریت شیفت‌های پیچیده سازمانی و همچنین انجام محاسبات بسیار دقیق انواع نوبت‌­های کاری مانند شب‌کاری، تعطیل‌کاری، اضافه‌کاری و مانده مرخصی، منطبق بر قانون کار و قوانین خدمات کشو

بسیاری از سازمان ها به دلیل تنوع شغلی گسترده در سازمان خود نیازمند سازماندهی و محاسبه شیف‌های پیچیده­ای هستند که این امر تنها در سایه بهره­مندی از یک سیستم حضور و غیاب قدرتمند و دقیق میسر خواهد بود؛ و اتوماسیون حضور و غیاب کسرا با توجه به امکانات خود این مهم را محقق کرده است.

مدیریت شیفت های نامنظم بیمارستانی با نرم افزار حضور و غیاب کسرا

4) سرعت بسیار بالای نرم افزار حضور و غیاب کسرا در انجام محاسبات پیچیده و گسترده برای سازمان‌های بزرگ و دارای تعداد پرسنل بالا

همواره محاسبات پیچیده و گسترده داده­های منابع انسانی سازمان های دارای تعداد پرسنل بالا چالش بزرگی برای همه سیستم های حضور و غیاب و کنترل تردد به حساب می­آید که این چالش با استفاده از شیوه منحصر به فرد شرکت کسرا در سامانه حضور و غیاب این شرکت تبدیل به یک فرصت و مزیت رقابتی مهم شده؛ و باید گفت نرم افزار حضور و غیاب کسرا در تحقق این مورد نیز بهترین گزینه در میان نرم افزارهای حضور و غیاب شناخته می شود.

5) قابلیت سفارشی‌سازی نرم افزار حضور و غیاب کسرا بر اساس کلیه قواعد و مقررات سازمان­ها و شرکت­ها

سازمان­ها و شرکت­های مختلف بر اساس نوع کسب و کار و مشاغل خود نیازمند ایجاد برخی قوانین داخلی و  در نظر گرفتن استثنائات مهم در امر مدیریت منابع انسانی سازمان خود هستند. از این رو لازم است این قوانین به نوعی به صورت سفارشی و به صورت خاص برای آن ها تعریف شود. نرم افزار حضور و غیاب کسرا به گونه­ای طراحی شده است که امکان سفارشی­سازی بر اساس کلیه قواعد و مقررات سازمان­ها و شرکت­ها را داشته و از این حیث نرم افزاری است که در آن غیرممکن وجود ندارد.

6) حذف کامل نسخه های کاغذ‌ی مرتبط با انواع درخواست­های مجوز‌ حضور و غیاب با استفاده از سامانه کسرا

امروزه با گسترش روزافزون فناوری های الکترونیکی و ارتباطی دیگر نیازی به ابزارهای سنتی حضور و غیاب و درخواست­های مجوز‌ حضور و غیاب به صورت کاغذی نیست و این امر می تواند با بهره­مندی از یک اتوماسیون تحت وب مثل نرم افزار حضور و غیاب کسرا عملی شود.

نرم افزار حضور و غیاب کسرا

7) ارائه داشبورد‌های مدیریتی و تحلیلی در رابطه با پارامتر‌های مختلف حضور و غیاب و پرسنلی

داشبورد‌های مدیریتی و تحلیلی در رابطه با پارامتر‌های مختلف حضور و غیاب منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها یکی از مهم­ترین ابزارهایی است که چشم­انداز مناسبی از وضعیت عملکرد پرسنل سازمان ها در اختیار مدیران سازمان ها قرار
می دهد و اتوماسیون حضور و غیاب کسرا با بهره­گیری از تجربیات مشتریان این امر را به خوبی میسر ساخته است.

8) ارائه راهکار‌های متناسب با رسته صنعتی و شغلی سازمان ها

سازمان ها و شرکت های مختلف با توجه به نوع کسب و کارهای خود همواره نیازمند الگوها، تجارب و راهکارهای مدیریتی خاصی متناسب با رسته صنعتی و سازمانی خود در امر مدیریت و کنترل منابع انسانی خود هستند؛ که نرم افزار حضور و غیاب کسرا با توجه به جامعیت خود توانسته است با گردآوری تجارب پیاده­شده برای سازمان های مختلف، متناسب با نیاز مشتری راهکارهای بسیار مفیدی در جهت پوشش دغدغه های آن ها ارائه نماید.

9) قابلیت‌ مولتی­کمپانی (مدیریت شرکت‌های هولدینگ) برای سازمان‌های دارای شعب یا زیرمجموعه‌های متعدد

همواره یکی از نیازهای سازمان ها و شرکت های چند­منظوره یا به عبارتی شرکت‌های هولدینگی قابلیت یکپارچگی و گستردگی نرم افزار مورد استفاده در امر حضور و غیاب، جهت کنترل تردد پرسنل شعب و زیرمجموعه های متعدد خود است. قابلیت مولتی کمپانی سامانه حضور و غیاب کسرا ضمن کاهش نیاز منابع سرویس دهنده سخت افزاری و امکان اخذ گزارش های لحظه ای و متمرکز برای کل سازمان، از نظر تمرکز در پشتیبانی نرم افزار هم صرفه جویی قابل توجهی برای سازمان به همراه خواهد داشت.

10) تجربه بیست ساله در امر متناسب‌سازی سامانه حضور و غیاب برای بیش از 1000 مشتری بزرگ و سازمانی

کسرا افتخار دارد در طول بیست سال سابقه درخشان خود در ارائه نرم افزار های حضور و غیاب همواره در کنار مدیران سازمان ها و شرکت های بزرگ بوده و توانسته است اعتماد بیش از 1000 عضو خانواده بزرگ خود را جلب نماید.

راهکارهای حضور و غیاب کسرا برای شرکت های بزرگ

11) ارائه بسته‌های مختلف پشتیبانی و خدمات متناسب با نیازهای مشتری در زمان‌های مختلف روز و هفته

مدیریت و کنترل تردد در سازمان ها نیازی شبانه­روزی بوده و از این رو نیازمند یک پشتیبانی قدرتمند و فراگیر است که شرکت کسرا با عنایت به این موضوع سعی کرده با ارائه بسته‌های مختلف پشتیبانی و خدمات متناسب با نیازهای مشتری در زمان‌های مختلف این مهم را برآورده سازد.

12) نسخه تلفن همراه برای کاربری راحت‌تر تحت اندروید و ios

شرکت مهندسی کسرا با توجه به گسترش امکانات ارتباطی و همچنین فراگیری تلفن های هوشمند سعی کرده است با ارائه اپلیکیشن های تلفن همراه نرم افزار حضور و غیاب کسرا (نسخه های اندروید و ios) کاربرد دردسترس و راحت تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

13) نسخه کیوسک برای کاربران عمومی فاقد دسترسی به کامپیوتر

در محیط های صنعتی که امکان استفاده از کامپیوتر برای پرسنل خدماتی وجود ندارد می توان راهکار کیوسک سرویس ها و نرم افزارهای حضور و غیاب را در اختیار این قبیل کارکنان قرار داد. با استفاده از این سرویس مشاهده وضعیت کارکرد ماهیانه، ثبت درخواست ها و مشاهده فیش حقوقی توسط کاربرانی که فاقد دسترسی به کامپیوتر هستند میسر خواهد بود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه، با تکمیل فرم  درخواست دموی نرم افزار حضور و غیاب ، کارشناسان کسرا در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نرم افزار منابع انسانی حضور و غیاب سازمان ها سازمان ها و شرکت سازمان ها و شرکت ها حضور و غیاب برای سازمان ها منابع انسانی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم

ابوالفضل نصیری درباره فعالیت شرکت‌های صوری و کاغذی، اظهار کرد: این نوع شرکت‌ها با هدف واقعی تولید و اشتغال تاسیس نمی‌شوند بلکه برای فروش یا دریافت یک مزیت تأسیس می‌شوند و در اصطلاح به این شرکت‌ها غیرفعال گفته می‌شود و مظنون به صوری بودن هستند، اما به طور کلی پیش‌بینی این است که بالغ بر نیمی از این تعداد (۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال) حتما صوری است.

وی افزود: اکنون پیش‌نویسی مشتمل بر ۱۵ ماده با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و برخی وزارتخانه‌های مرتبط تهیه شده است که براساس آن، از فعالیت شرکت‌های صوری جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اضافه کرد: اکنون نیز از ادامه فعالیت شرکت‌هایی که بدهی‌های مالیاتی دارند، جلوگیری می‌شود. همچنین اگر شرکت یا موسسه غیرتجاری به مدت ۵ سال هیچگونه فعالیتی نداشته باشد، به ظن کاغذی و صوری بودن با اطلاعات اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری توسط سازمان امور مالیاتی کشور غیرفعال می‌شود.

وی با اشاره به ماده ۵۴ قانون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: اکنون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان انحلال شرکت‌های صوری را دارد و اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز از این رویه استقبال می‌کند.

مطابق ماده ۵۴ قانون بخش تعاونی اقتصاد، شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی در موارد زیر منحل می‌شوند:

۱ - تصمیم مجمع عمومی فوق العاده.

۲ - کاهش تعداد اعضا از حد نصاب مقرر در صورتی که حداکثر ظرف مدت ۳ ماه تعداد اعضا به نصاب مقرر نرسیده باشد.

۳ - انقضای مدت تعیین شده در اساسنامه مربوط در صورتی که در اساسنامه مدت تعیین شده باشد و مجمع عمومی مدت را تمدید نکرده باشد.

۴ - توقف فعالیت بیش از یک سال بدون عذر موجه.

۵ – رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوط پس از ۳ بار اخطار کتبی در سال به وسیله وزارت تعاون بر طبق آیین نامه مربوط.

۶ - ورشکستگی طبق قوانین مربوط. تبصره ۱ - پس از اعلام انحلال و ثبت بلافاصله آن در اداره ثبت محل. تصفیه طبق قانون تجارت صورت می‌گیرد. تبصره ۲ - در بندهای دوم و چهارم و پنجم وزارت تعاون بلافاصله طبق آیین نامه مربوط انحلال تعاونی را به اداره ثبت محل اعلام می‌نماید. تبصره ۳ - اعلام نظر وزارت تعاون در مورد بندهای ۴ و ۵ در دادگاه صالح قابل شکایت و رسیدگی می‌باشد. تبصره ۴ - کلیه امتیازات و اموالی که از منابع عمومی دولتی و بانک‌ها در اختیار تعاونی قرار گرفته با انحلال آن باید مسترد شود. مسئولیت اعضا هر تعاونی در این مورد تضامنی است.

نصیری ابراز امیدواری کرد با تصویب قانون، اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری امکان انحلال شرکت‌های صوری را داشته باشد.

دفاتر اسناد رسمی کارگزار اداره ثبت شرکت‌ها می‌شوند

مدیرکل اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره فعالیت موسسات ثبتی در این حوزه گفت: سال‌هاست که این موسسات ثبتی از مردم هزینه‌های گزاف دریافت می‌کنند و البته مطابق قانون امکان برخورد با این نوع موسسات فراهم نیست، اما مطابق با تفاهم‌نامه‌ای که با کانون سردفتران و دفتریاران منعقد شده است، از مرداد یا شهریور سال جاری دفاتر اسناد رسمی با تعرفه مشخص کارگزار اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری خواهند شد.

نصیری اضافه کرد: این اقدام با نظارت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران انجام می‌شود و در صورتی که دفترخانه‌ای مرتکب اشتباه شود قابل پیگیری است، اما اکنون موسسات ثبتی که برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌کنند، قابل پیگرد نیستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات شرکت‌های ثبتی آثار سوء در پی دارد، تصریح کرد: اکنون طبق فرایندهای جدید ثبت یک شرکت کمتر از دو روز کاری زمان لازم است و با جست و جوی ابتدایی در فضای مجازی امکان ورود اطلاعات برای ثبت تغییرات شرکت‌ها میسر می‌شود و به صرف هزینه‌های گزاف برای این نوع خدمات نیازی نیست.

مدیرکل اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به فعالیت میز خدمت در اداره‌کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری و ارائه مشورت و مشاوره حقوقی به مراجعان به مردم توصیه کرد فریب تبلیغات این نوع موسسات را نخورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مناظره آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها درباره بمب اتم ایرانی
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • مدیرکل ثبت شرکت‌ها: ۷۴۴ هزار شرکت صوری در کشور داریم
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای