Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی از زمان شیوع کرونا به روش‌های مختلفی در خدمت به مردم و کمک به مدافعان سلامت تلاش کرده است و توانسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش و مهارت، و پشتیبانی ستاد بحران گام‌های خوبی بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور فعال و مستمر در کنار مردم برای طلبه‌های جوان و روحانیون شور و شوق مضاعفی ایجاد کرده است توانسته اند اقدامات خوبی را در زمینه مبارزه با کرونا از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، ضدعفونی معابر تا خدمت به بیماران و کمک به کفن و دفن فوتی‌ها انجام دهد؛ و حالا چند وقتی است که طلاب و روحانیون استان مرکزی با حضور در بیمارستان به عنوان همراه به بیماران کرونایی خدمت می‌کنند.

کزازی سرپرست بخش داخلی کرونای تنفسی بیمارستان امیرالمومنین اراک گفت: از طلاب و روحانیون تشکر و قدردانی می‌کنیم چرا که چند روزی است حضور این افراد عزیز را به عنوان همراهان بیمار در این بخش حس می‌کنیم و در کنار همراهی بیماران، لطف و خدمات نوین دیگری را به این بخش و بیماران ارائه می‌دهند.

کزازی با بیان اینکه حضور همراهان خطرناک بوده و باعث انتقال بیماری به جامعه می‌شود افزود: مردم باید با اطمینان از حضور این عزیزان از مراجعه حضوری و مراکز درمانی پرهیز کنند و بار مسئولیت را از روی دوش کادر بهداشت و درمان بردارند.

او اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور طلاب بهره کافی برده و همانطور که مردم عزیزان خود را به پزشکان و پرستاران می‌سپارند، آگاهی و احوالپرسی از بیماران را هم از راه دور و تلفنی داشته باشند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج طلاب استان مرکزی سپاه روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات