Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سید عباس طبابایی، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس در حاشیه مراسم افتتاح این دو کتابخانه که هم اکنون با حضور سرپرست کتابخانه های عمومی البرز و مسؤولان شهرستان در حال برگزاریست، گفت: این دو کتابخانه به همت اداره کتابخانه‌های عمومی و همکاری مدیریت شهری فردیس و هیأت امنای مسجد جامع المهدی، با صرف اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان امروز پس از ۲۰ سال از ساخت آخرین کتابخانه در شهرستان به بهره‌برداری رسید و تا رسیدن به سرانه استاندارد کتابخانه بر اساس جمعیت موجود، به ۱۵ کتابخانه دیگر در شهرستان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کتابخانه‌های عمومی فردیس افزود: ساختمان کتابخانه المهدی(عج) با مساحتی بیش از ۲۵۰ مترمربع توسط هیات امنای مسجد جامع المهدی(عج) و دفتر امام جمعه شهرستان فردیس در اختیار اداره‌کل کتابخانه‌ها قرارگرفته که پس از تجهیز و نوسازی آماده بهره‌برداری شد. 

طباطبائی با یادآوری اینکه کتابخانه قاصدک اولین کتابخانه تخصصی کودک در استان البرز است، اظهار کرد: کتابخانه قاصدک با مساحت ۱۵۰ متر مربع توسط شورای اسلامی و شهرداری فردیس بصورت حق انتفاع ۱۵ ساله در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان البرز قرار گرفته و این فضا  توسط اداره کتابخانه ها تکمیل، تجهیز و آماده‎سازی شده است.

وی با اشاره به جمعیت بیش از ۶۰۰ هزار نفری شهرستان فردیس، گفت: این شهرستان تاکنون فقط ۴ باب کتابخانه نهادی داشته است و راه‌اندازی این دو باب کتابخانه می تواند بخشی از کمبود سرانه مراکز فرهنگی را جبران کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح کتابخانه کتابخانه های عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه