Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور میامی – سبزوار ۱۷ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ ناصر سلمانپور روز سه شنبه افزود: این حادثه ساعت ۵ و ۵ دقیقه صبح امروز در ۶۵ کیلومتری محور میامی به عباس آباد رخ داد.

سلمانپور ادامه داد : با اعلام واژگونی اتوبوس، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ میامی ، میاندشت ، عباس آباد و هلال احمر میامی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: سه نفر از مصدومان پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس به صورت سرپایی مداوا و ۱۴ تن نیز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: حال عمومی مصدومان خوب است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محور میامی - سبزوار یکی از پرحادثه ترین محورهای ارتباطی در استان سمنان است و سالانه دستکم ۸۰تن در این محور براثر سانحه رانندگی جان خود را از دست می دهند. 

این محور که بخشی از جاده ترانزیتی تهران - مشهد محسوب می شود، هرساله بیش از ۲۰ میلیون تن از آن گذر می کنند، از نقاط حادثه خیز بوده و خاطرات تلخی را برای بسیاری از هموطنان برجای گذاشته است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محور میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

 

 وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

 

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

 

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور یزد _طبس هشت مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین