Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@01:06:49 GMT

جنایت هولناک برای سرقت یک مشت طلا

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۳۸۴۰

جنایت هولناک برای سرقت یک مشت طلا

رویداد۲۴ بعدازظهر یکشنبه گذشته به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، قاضی ویژه قتل مشهد خبر رسید در خانه‌ای در منطقه ابوریحان جنایت هولناکی رخ داده است. محل جنایت ساختمانی ۲ طبقه بود که طبقه اول آن مغازه و طبقه دوم آپارتمانی نقلی و کوچک بود که در آنجا زنی به‌همراه ۲فرزندش زندگی می‌کرد.

وقتی قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند با جسد غرق خون زنی مسن روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید که او با ضربات میله‌ای آهنی به قتل رسیده است، اما هنوز معلوم نبود که پشت پرده این جنایت چه‌کسی است.

دختر مقتول کسی بود که ماجرای جنایت را به پلیس خبر داده بود. او در تحقیقات گفت: مدت‌هاست که من و فرزندانم به تنهایی در این خانه زندگی می‌کنیم. ۲روز پیش، دخترعمویم به همراه ۲ فرزند کوچکش برای دیدن من به خانه‌ام آمد. او شب را در خانه‌ام ماند و روز بعد، مادرم هم برای دیدن ما به خانه من آمد.

زن جوان ادامه داد: مادرم هم شب را در خانه ما ماند و صبح که شد برای رفتن به سر کار خانه را ترک کردم. دختر عمویم و فرزندانش به همراه مادرم و همچنین ۲فرزند کوچک خودم در خانه بودند، اما حوالی بعدازظهر، دختر عمویم درحالی‌که سراسیمه بود و بچه‌ها همراهش بودند به محل کارم آمد و گفت که از مادرم خبری نیست. او می‌گفت که برای ساعتی دست بچه‌ها را گرفته و برای هواخوری از خانه خارج شده‌اند، اما وقتی برگشته‌اند، هر چه زنگ در را زده، مادرم که در خانه بود در را باز نکرده و جواب تلفن را هم نمی‌دهد. با شنیدن این حرف‌ها نگران شدم و همراه آن‌ها به خانه رفتیم و وقتی با کلید در را باز کردم و وارد خانه شدیم، جسد غرق خون مادرم را دیدیم و پلیس را خبر کردیم. سرقت طلا‌ها قاضی جنایی از دختر جوان پرسید که آیا چیزی از خانه‌تان سرقت شده؟ و او بعد از کمی بررسی متوجه ناپدید شدن طلا‌های مادرش شد و گفت: مادرم تعداد زیادی النگو در دستش بود که ارزش زیادی داشتند، اما همه آن‌ها سرقت شده‌اند.

تیم تحقیق حدس می‌زدند که مقتول به‌خاطر سرقت طلاهایش به‌قتل رسیده است، اما چه‌کسی عامل جنایت بود؟ آن‌ها در ادامه بررسی‌ها که چندین ساعت ادامه داشت به دخترعموی شاکی مشکوک شدند. همان زنی که می‌گفت وقتی به همراه بچه‌ها و برای هواخوری خانه را ترک کرده‌اند، زن عمویش به قتل رسیده است.

مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند و متوجه شدند از زمانی که دختر مقتول به سر کار رفته بود، هیچ فرد دیگری وارد خانه آن‌ها نشده بود. از سوی دیگر معلوم شد که دخترعموی وی چند دقیقه‌ای فرزندان خودش و فرزندان دختر مقتول را برای بازی به کوچه فرستاده و برای مدتی کوتاه با زن عمویش در خانه تنها بوده است.

در این شرایط قاضی احمدی‌نژاد دستور بازداشت این زن را صادر کرد، اما او مدعی شد که بی‌گناه است و نقشی در قتل زن عمویش ندارد. جاسازی النگو‌ها ماموران زن جوان را به بازداشتگاه کلانتری محل منتقل کردند، اما پیش از آن زمانی که مأمور زن کلانتری سرگرم بازرسی بدنی او شد، تعدادی النگو را که وی در لباس‌هایش جاسازی کرده بود کشف کرد. النگو‌ها با سیم چین بریده شده بود و وقتی دختر مقتول آن‌ها را دید، تأیید کرد که همگی النگو‌ها متعلق به مادرش هستند. دیگر شکی باقی نماند که زن جوان قاتل زن عمویش است. به همین دلیل وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به ارتکاب جنایت اقرار کرد.

او گفت: به پول احتیاج داشتم، اما شوهرم یک کارگر ساده است و پول زیادی نداشت که به من بدهد. روز حادثه، وقتی دخترعمویم به سر کار رفت و من و مادرش و بچه‌ها تنها شدیم، برق طلا‌های زن عمویم وسوسه‌ام کرد، اما این همه انگیزه‌ام برای ارتکاب جنایت نبود. شنیده بودم که زن عمویم میان فامیل پشت سر من حرف زده و برای همین از او کینه به دل داشتم. به همین دلیل به ذهنم رسید که با یک تیر ۲ نشان بزنم و هم از او انتقام بگیرم و هم طلاهایش را سرقت کنم.

متهم ادامه داد: بچه‌ها را به داخل کوچه بردم که بازی کنند و بعد برگشتم و در یک لحظه با ضربات میله آهنی زن عمویم را به قتل رساندم و النگوهایش را با سیم‌چین بریدم و در لباسم جاسازی کردم. بعد دست بچه‌ها را گرفتم و در خیابان‌ها چرخیدیم و درنهایت به محل کار دخترعمویم رفتم و مدعی شدم که از مادرش خبری نیست، اما درنهایت لو رفتم.

با اعترافات این زن، وی از کلانتری به محل جنایت منتقل شد و در نیمه‌های شب یکشنبه، صحنه قتل زن عمویش را بازسازی کرد. در ادامه قاضی احمدی‌نژاد برای او قرار بازداشت موقت صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث دختر مقتول زن عمویش بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه

پسر جوانی که مادر خود را به قتل رسانده و جسد را به آتش کشیده بود، دستگیر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 154 وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که براثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر که قصد داشت تا با یک محلول شبه‌اسید به پلیس حمله کند را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است؛ از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالاً دچار مشکلات روحی و روانی است.

قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد