Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: در روز‌های اخیر مطلبی با عنوان «اطلاعیه مهم٤٠٢» مبنی بر وقوع شدیدترین بارندگی قرن در فضای مجازی دست به دست می‌شود که براساس اعلام سازمان هواشناسی، این اطلاعیه و مطالبش کذب است.

این روز‌ها متنی با عنوان «اطلاعیه مهم ۴۰۲» به نقل از در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می‌شود که در بخش‌هایی از آن از قول ناسا ادعا شده که مردم ایران برای رویارویی با شدیدترین و سهمگین‌ترین سیل تاریخ ایران آماده شود این در حالیست که روابط عمومی سازمان هواشناسی صدور چنین اطلاعیه‌ای را تکذیب و اعلام کرده است: «هیچگونه اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه ۴۰۲" با مضمون "شدیدترین بارندگی قرن" توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است و هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی IRIMO.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: شدیدترین بارندگی قرن سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌

آب‌‌گرفتگی کهنه‌حکایت خیابان‌های لرستان در بارش‌های سیل‌آساست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سامانۀ بارشی اخیر از 12اردیبهشت 1403 به مناطق غربی کشور وارد شد و هشدار نارنجی هواشناسی را برای لرستان صادر کرد.

بارش‌های هفتۀ دوم اردیبهشت در شهرهای لرستان در حالی ادامه دارد که این سامانه در نواحی غربی و جنوبی این استان از نمود بیشتری برخوردار است و  91میلی‌متر بارندگی را در رومشکان و 59میلی‌متر را در  ریمله ثبت کرده‌است.

تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»

احتمال طغیان روخانه‌های فصلی در لرستان با هشدار نارنجی هواشناسی اعلام شده‌است تا بار دیگر طغیان و خسارت تاب‌آوری زیرساخت‌های این استان را به‌هنگام بارش‌های سیل‌آسا در معرض هشدار قرار دهد.

ضعف پروژه‌های آبخیزداری ایجاد رواناب و خروج 12 میلیارد و 500 میلیون مترمکعب آب از لرستان را در حالی به‌دنبال دارد که بارش‌های سیل‌آسا در این استان همواره با  آب‌گرفتگی آمیخته است و اختلال در تردد.

سامانۀ بارشی اخیر که هنوز در لرستان تداوم دارد آب‌گرفتگی را در خیابان‌های کوهدشت و خرم‌آباد شدت داده‌ و مصائب بارندگی در این استانِ هراسناک از سیل دوچندان شده‌ است.

.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/ هشدار تخلیه روستای کمندان
  • بارش باران و باز هم آب‌گرفتگی خیابان‌های لرستان‌ + فیلم‌
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • هواشناسی استان اردبیل هشدار سطح نارنجی صادر کرد