Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به ضرورت اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا در شرایط کنونی کشور تاکید کرد: امروز نیازمند جلب رضایت عمومی مردم نسبت به حاکمیت هستیم و ترک فعل توسط مسئولان منجر به نارضایتی خواهد شد و قانون برای این افراد مجازات‌هایی پیش بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان گفت: امروز ما در استان زنجان شاهد توفیقات بالایی در حوزه پیشگیری از وقوع جرایم هستیم و وضعیت استان نسبت به گذشته شرایط مطلوبی دارد. نباید از آسیب‌های اجتماعی غفلت کنیم و استان می‌تواند در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در کشور نمونه باشد.
وی با بیان اینکه امروز شرایط کرونای کشور، شرایط خاصی است افزود:اقدامات پیشگیرانه در این حوزه توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی برای رعایت فاصله‌های اجتماعی و مسائل بهداشتی امری ضروری است.
رییس ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان با تسلیت درگذشت همکار قضایی مرحوم محمد احمدی از قضات توانمند دادگستری و همچنین کادرنیروی انتظامی استان بر اثر ابتلا به کرونا و شهدای حوزه سلامت، اتخاذ تصمیمات منطقی، واقعی و پیشگیرانه در شرایط کنونی کشور را خواستار شد.
صادقی نیارکی با اشاره به اینکه امروز نیازمند جلب رضایت عمومی مردم نسبت به حاکمیت هستیم اظهار داشت:
ترک فعل توسط مسئولان منجر به نارضایتی خواهد شد و قانون برای این افراد مجازات‌هایی پیش بینی کرده است.    بیشتر بخوانید:   دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان با جدیت اجرا و پیگیری شود انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان مجازات ترک فعل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان مجازات ترک فعل کرونا استان زنجان ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6096810

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • ورود سامانه بارشی جدید به زنجان
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود