Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن تیم ملی فوتبال انگلیس که از همراهی این تیم در آخرین بازی‌ این تیم در لیگ ملت‌های اروپا باز مانده‌اند به کشور خود برگشتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جردن هندرسون و رحیم استرلینگ اردوی تیم ملی انگلیس را پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ ملت‌های اروپا ترک کردند و به ترتیب به شهر‌های لیورپول و منچستر برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندرسون، هافبک تیم فوتبال لیورپول در جریان بازی یکشنبه شب سه‌شیر در خانه بلژیک که آن را با نتیجه 2 بر صفر باخت و از صعود به مرحله بعدی بازماند، بین دو نیمه تعویض شد. استرلینگ هم که تردیدهایی درباره آمادگی‌اش وجود داشت اصلاً به میدان نرفت. به این ترتیب هر دو بازیکن اردوی تیم ملی کشورشان را ترک کردند و این تیم را در بازی فرداشب (چهارشنبه) مقابل ایسلند در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا همراهی نخواهند کرد.

گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس مشکل هندرسون را گرفتگی عضلانی توصیف کرد، هر چند اشاره دقیقی به آن نداشت. استرلینگ هم هفته گذشته در تمرینات تیم ملی انگلیس از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار مصدومیت شده بود. وضعیت هر دو بازیکن در ابتدای هفته جاری توسط کادر پزشکی تیم ملی انگلیس مورد ارزیابی قرار گرفت و تصمیم براین شد که از ادامه حضور در اردوی سه‌شیر معاف شوند. به این ترتیب ساوت‌گیت باید با 22 بازیکن به مصاف ایسلند برود.

ادامه کابوس لیورپولی‌ها؛ هندرسون هم مصدوم شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس فوتبال انگلیس تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

تیم اریک تن هاخ حتی از بردن تیم در حال سقوط در خانه خودش، عاجز است.

دانلود (67MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند