Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@23:10:29 GMT

اعلام تاریخ جدید بازی‌های یونیورسیاد زمستانی ٢٠٢١

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۲۲۲

اعلام تاریخ جدید بازی‌های یونیورسیاد زمستانی ٢٠٢١

تاریخ جدید برگزاری بازی‌های یونیورسیاد زمستانی ٢٠٢١ اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از لغو برگزاری بازی‌های یونیورسیاد زمستانی در ژانویه ٢٠٢١، کمیته برگزاری این رویداد اعلام کرده است که تاریخ جدید برگزاری یونیورسیاد زمستانی در دسامبر ٢٠٢١ خواهد بود.

فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشگاهی (FISU) اعلام کرد این مسابقات از یازدهم لغایت ٢١ دسامبر ٢٠٢١ (20 تا 30 آذر 1400) در شهر لوسرن سوئیس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود بازی‌های زمستانی دانشجویان جهان طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ٢۱ تا ٣۱ ژانویه سال ٢٠٢١ برگزار شود که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این رویداد در تاریخ اعلام شده برگزار نخواهد شد.

بر همین اساس تعویق و جابجایی زمان برگزاری این رویداد طبق اعلام فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی و با مشورت تمامی طرف‌های درگیر از جمله فدراسیون‌های بین‌المللی ورزش‌های زمستانی بررسی شد.

بازی‌های زمستانی دانشجویان جهان به میزبانی لوسرن سوئیس در ۱۰ رشته و با حضور ٢۵۰۰ ورزشکار از ۵۰ کشور برگزار می‌شود. دانشجویان حاضر در این رقابت ها بین ۱٧ تا ٢۵ سال سن داشته و از حدود ۵۴۰ دانشگاه از ۵۰ کشور جهان خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یونیورسیاد زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل این شرکت با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، افزود: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد. 


جواد محجوبی در ادامه گفت: در این طرح مسابقات و نوآوری‌های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

 
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست. 


محجوبی در پایان ابراز کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانشجویی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد می‌باشند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد. همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها