Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:36:58 GMT

پنج ستاره‌ای که با قلمشان هم دریبل زدند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۲۶۸

پنج ستاره‌ای که با قلمشان هم دریبل زدند(عکس)

در دنیایی به این بزرگی همه چیز امکان پذیراست. بعضی ها متفکر و بعضی ها اهل تناسب اندام و ورزش. فوتبال اما در آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا متفاوت تعریف می شود و برای هر کدام یک معنی و ارزش دارد.

ورزشی که برای بازی کنندگان آن شهرت، افتخار و حمایت طرفداران به ارمغان می آورد و به دنبال آن پای آنها به عرصه های دیگری همچون بازیگری یا خوانندگی هم باز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس عجیب نیست اگر از علاقه این فوتبالیست ها به دنیای نویسندگی بشنویم. اگر یک طرفدار پرپا قرص فوتبال باشید حتما لیستی از این اسامی در ذهن شما نقش بسته است. 


از آنجایی که نویسنده کتاب های این ستارگان فوتبال را نخوانده پس نمی توانیم نقدی بر آن بنویسیم اما خود شما می توانید با جست و جوی این کتابها و نقدها و امتیازهایی که خوانندگان به پای اثر گذاشته اند از اعتبار این کتابها با خبر شوید. 


در اینجا به پنج ستاره فوتبال می پردازیم که نویسندگی شان هم به خوبی فوتبالشان است:
 
فرانچسکو توتی: 


توتی از جمله انسان هایی بود که خوب توانست تهدید ها، تمسخر و نفرت های اطراف خودش را به فرصت تبدیل کند و با نوشتن در مورد آنها دست به خلق کتابی موثر بزند که سود حاصل از آن هم به خیریه رسید. کتاب های او  بیشتر در ایتالیا ارائه شده و طرفدارهای بسیار دارد. 


سایر کتابهای مطرحش کتابی در مورد گردشگری در رم و کتابی در مورد زندگی شخصی خودش است که به تازگی منتشر شده است.

 

 
استیو بروس:


استیون راجر بروس بازیکن سابق و سرمربی فوتبال اهل انگلستان و در حال حاضر سرمربی نیوکاسل یونایتد است.اولین کتاب بروس کتابی در مورد زندگی شخصی خودش بود که در آن اشارات بسیاری به حال و هوا و اتفاقات و گفت و گوهای همبازی هایش در رختکن و محل تمرین شده است. بروس بعد از آن سه گانه ای را نوشت که با اقبال عمومی روبرو شد.

 


 
فرانک لمپارد: 


لمپارد  فوتبالیستی است که از بهترین نویسندگان برای کودکان شد .مجموعه 16 جلدی او برای کودکان معروف ترین اثر اوست. موضوع کتابهای وی در مورد پسربچه ای است که با فوتبالش دست به ماجراجویی های عجیب می زند.

 

 
دیوید آیک: 


دیوید شاید جز بهترین بازیکن های زمین فوتبال نباشد ولی از بهترین بازیکن هاست که نویسنده ی خوبی شد. دیوید همچنین مفسر و گزارشگر ورزشی نیز هست. آیک نظریه های جنجالی و عجیبی نیز در حوزه انسان و جهان شناسی دارد. نگاهی به عناوین کتاب هایش به شما این ایده را می دهد که چرا وی را یک تئوریسین جنجالی توطئه می دانند.

 

 
پپه مل: 
پپه مل یکی دیگر از بازیکنان برجسته ایست که مدتهاست مورد توجه مخاطبانش قرار گرفته. او بازیکن و سرمربی فوتبال اهل اسپانیا است.
و در باشگاه های گرانادا، ختافه، باشگاه فوتبال رئال مادرید سی، باشگاه فوتبال اوساسونا، رئال بتیس و رئال مادرید کاستیا بازی کرده. مل از نویسندگان مطرح فوتبالی است که اقدام به نوشتن رمانی رمزآلود بر اساس شخصیتی با نام  "ورونیکا " کرد. از دیگر آثار او می توان به "دروغگو" و "راه به زندگی پس از مرگ" اشاره کرد.

 


حال  اگر شما هم دنبال انگیزه ای می گشتید که نویسندگی را شروع کنید می توانید از این ستارگان  فوتبال الهام بگیرید و از همین امروز دست به کار شوید. 


شاید کارتان خیلی خوب از آب در نیاید یا خواننده ای برای کتابتان پیدا نکنید؛ ولی در عوض دست به کاری زدید که شما را سر ذوق می آورد و باعث لذت  شده است. شما می توانید!

سبحان ضرغامی/برگرفته از وب سایت Best Essay Writing Service

فرانک لمپارد تیم ملی انگلیس استیو بروس آ اس رم فرانچسکو توتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرانک لمپارد تیم ملی انگلیس استیو بروس آ اس رم فرانچسکو توتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • انتقال فرعون به صلاح همه!
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • بازیگر سینما و پیشنهاد کتابی مرموز
  • انتشار کتابی از عدنان غُریفی در اولین سالگرد درگذشتش
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند