Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از باشگاه‌های انگلیسی خواست تا درباره تعداد تعویض‌ها نظر خود را تغییر دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت در پی مصدومیت رحیم استرلینگ و جردن هندرسون در اردوی تیم ملی فوتبال انگلیس و البته مشکلی که از ناحیه کمر برای بن‌‌چیلول به وجود آمد، از باشگاه‌های لیگ برتری خواست تا درباره تعداد تعویض‌ها تجدیدنظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از جمله کسانی بوده‌اند که در پی افزایش شمار بازیکنان مصدوم به خاطر تعدد بازی‌ها، از رویکرد باشگاه‌های دیگر انگلیسی برای رأی ندادن به استفاده از پنج تعویض در بازی‌های فصل جاری انتقاد کرده بودند.

ساوت‌گیت در این باره گفت: ما در بازی با بلژیک این امکان را داشتیم پنج تعویض کنیم که چهار تعویض انجام دادیم اما باشگاه‌های لیگ برتری چنین امکانی ندارند. باید نسبت به مدیران باشگاه‌ها هم انصاف را رعایت کرد. بازیکنان ملی‌پوش در وهله اول بازیکنان آنها هستند و این حق را دارند تا از بازیکنان خود در صورت آماده بودن، استفاده کنند. کاری که باید بکنیم این است که با هم همکاری کنیم تا به بهبود وضعیت بازیکنان کمک کنیم.

ساوت‌گیت: اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود/ در 2 بازی اخیرمان به چیزی که شایسته‌اش بودیم نرسیدیم

در پی شیوع ویروس کرونا، باشگاه‌های لیگ برتری در مقطع پایانی فصل مجوز استفاده از پنج تعویض در جریان بازی‌ها را پیدا کردند اما باشگاه‌های لیگ برتری با اکثریت آرا پیشنهاد استفاده از پنج تعویض در فصل جدید را رد کردند.

برخی بر این باورند که باشگاه‌‌های بزرگ لیگ برتری از قانون پنج تعویض به دلیل داشتن بازیکنان باکیفیت‌تر روی نیمکت خود بیشتر بهره می‌برند و این به ضرر باشگاه‌های کوچک‌تر است، برای همین آنها با عملی شدن این قانون در فصل جدید مخالفت کرده‌اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر گواردیولا یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس گرت ساوتگیت اولگنار سولسشایر گواردیولا یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس گرت ساوتگیت باشگاه های لیگ برتری باشگاه ها پنج تعویض ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • هواداری که بازیکنان از او درخواست سلفی دارند!
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید