Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر خلبان شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق در ادامه دیدار‌های هیئت عالی رتبه نظامی عراق با همتایان خود در کشورمان با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام  روابط عمومی ارتش، در ادامه دیدار‌های هیئت عالی رتبه نظامی عراق با همتایان خود در کشورمان، سرلشکر خلبان شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق با سرتیب خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و در خصوص زمینه‌های همکاری دوجانبه و هم‌افزایی منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار طرفین با تاکید بر وجود زمینه‌های همکاری مشترک عملیاتی، فنی، تعمیر و نگهداری سامانه‌های پروازی باسرنشین و بدون سرنشین و آموزش نیروی انسانی بر تعامل سازنده دوسویه تاکید کردند.   همکاری و هم افزایی عملیاتی در مبارزه با نیرو‌های تروریستی تکفیری و سایر نیرو‌های تهدید کننده‌ی امنیت پایدار دو کشور از دیگر محور‌های مطرح شده در دیدار سرتیپ خلبان نصیرزاده با شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق بود.   بیشتربخوانید: جزئیات دیدار فرماندهان هوانیروز ایران و عراق| پشتیبانی قطعات بالگردی، سامانه‌های دید در شب و آموزش خلبانی انتهای پیام/ برچسب ها: عزیز نصیرزاده نیروی هوایی ارتش عراق ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عزیز نصیرزاده نیروی هوایی ارتش عراق ایران فرمانده نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آزادسازی خرمشهر در ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ش از رخداد‌های مهمِ جنگ ایران و عراق است. این شهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش حزب بعث عراق به‌دست نیرو‌ها و رزمندگان ایرانی آزاد شد. 
خرمشهر، اولین شهری بود که مورد تهاجم عراقی‌ها قرار گرفت. این شهر، علی‌رغم ۳۴ روز مقاومت و تلاش رزمندگان و مردم، سرانجام در ۴ آبان سال ۱۳۵۹ش، به اشغال ارتش بعثی عراق درآمد.
در فاصله ماه‌های مهر تا دی ۱۳۵۹ش، پس از سقوط خرمشهر، نزدیک به سه ماه عملیات‌هایی برای آزادسازی شهر از طرف ارتش، سپاه پاسداران و نیرو‌های مردمی انجام شد، اما نتیجه مؤفقیت‌آمیزی حاصل نشد.
 پس از ماه‌ها تصرف و اشغال شهر، در نهایت در طی عملیات گسترده‌ای با نام عملیات «بیت المقدس» که ۲۵ روز به طول انجامید و در چهار مرحله اجرا شد، شهر به محاصره کامل نیرو‌های ایرانی درآمد و پس از انهدام قوای عراقی و اسارت شماری از نیرو‌های آن، در ۳ خرداد سال۱۳۶۱ش خرمشهر به‌طور کامل آزاد شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع این شهر به اهتزاز درآمد.
به همین مناسبت تنی چند از فرماندهان عملیات بیت المقدس برای دانشجویان افسری این عملیات را تشریح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار