Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:02:20 GMT

جمع آوری صدقات البرز الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۸۴۹

جمع آوری صدقات البرز الکترونیکی شد

محمد محمدی فرد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر این اساس  دستگاه‌های کارتخوان  اندرویدی جایگزین  پرداخت های سنتی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به‌شدت بیماری کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های موثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است.

محمدی فرد گفت: کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارایه  رسید الکترونیکی از ویژگی‌های مهم این شیوه جمع آوری صدقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی  (ره) البرز  تاکید کرد:  کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

وی گفت: اکنون حدود ۱۷۰هزار  صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

محمدی فرداضافه کرد: افراد می‌توانند با ارسال یک پیامک خالی به سرشمار ۸۸۷۷ و انجام مراحل، با انتخاب رقم موردنظر خود، عضو سامانه پیامکی شوند.

همچنین کد #۰۲۶*۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از درگاه‌های نوین کمیته امداد، برای دریافت کمک‌های مردم خیر پیش‌بینی‌شده است. 

در استان البرز بیش از ۲۷ هزار  خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی استان البرز موسسات نیکوکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی استان البرز موسسات نیکوکاری ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی استان البرز موسسات نیکوکاری اخبار کنکور کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران