Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجی از افزایش پذیرش دانشجو در مهر ۹۹ نسبت به سال گذشته این مرکز خبر داد و گفت:آمارهای پذیرش دانشجو نسبت به مشابه سال گذشته نشان از افزایش دو برابری ثبت نام ها در رشته ها و مقاطع مورد نظر این آموزشکده خبر می دهد.

«حامد تاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه از افزایش پذیرش دانشجو در مهر ۹۹ نسبت به سال گذشته این مرکز خبر داد و افزود:آمارهای پذیرش دانشجو نسبت به مشابه سال گذشته نشان از افزایش دو برابری ثبت نام ها در رشته ها و مقاطع مورد نظر این آموزشکده خبر می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ از حدود ۴۰۰ دانشجو مورد قبولی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور توانسته ایم ۲۵ درصد دانشجو را ثبت نام کنیم اما امسال بیش از ۵۵ درصد ثبت نام را از لیست قبول شدگان سازمان سنجش در آموزشکده فنی و حرفه ای تربت حیدریه ثبت نام کرده ایم.

 

تاجی با اعلام اینکه آموزش مجازی در تمامی دروس و رشته های فعال در حال انجام است؛افزود: در تلاش هستیم تامجوز رشته های جدیدی را برای سال آینده این مرکز از دانشگاه فنی و حرفه ای کشور کسب نموده تا بتوانیم دانشجویان بیشتری را پذیرش و آموزش دهیم.

 

وی اذعان داشت: راه برون رفت از افزایش نرخ بیکاری کمک به رشد آموزش های فنی و حرفه ای و تربیت نیروهای متخصص فنی در آموزشکده های فنی و حرفه ای است و حقیقتا عزم مناسبی در تربت حیدریه با حمایت های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، برای گسترش این آموزش ها وجود دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: پذیرش دانشجو تربت حیدریه آموزش فنی و حرفه ای فنی و حرفه ای پذیرش دانشجو سال گذشته تربت حیدریه ثبت نام رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 

به گزارش همشهری آنلاین، ویدئوی منتشر شده از تراکم عجیب و خارج از ظرفیت دانشجویان در بخش پروتز یکی از دانشکده‌های دندانپزشکی کشور خبرساز شده است.

گفته می‌شود که در این بخش کمتر از ۳۰ یونیت دندانپزشکی وجود دارد اما ۸۰ دانشجو باید در این فضا آموزش ببینند. آن هم در حالی که در این بخش تنها یک عضو هیئت علمی برای آموزش دانشجویان حضور دارد.

این در حالی است که مدت‌هاست انتقادات زیادی نسبت به افزایش ظرفیت دانشجویان پزشکی با وجود فراهم نبودن زیرساخت‌های آموزشی مطرح می‌شود.

چندی پیش هم علیرضا رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با ابراز نگرانی بابت تاثیرات مخرب افزایش بی‌ضابطه ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و بی‌توجهی به تامین زیرساخت‌های موردنیاز برای آموزش گفته بود: دانشجو، صندلی برای نشستن ندارد یا اینکه ۵۰ دانشجو با یک استاد بالای سر یک مریض می‌روند و به همین هم تعداد باید در راهرو بمانند.

به گفته این مسئول افزایش ظرفیت افسارگسیخته، فله‌ای و دستوری بدون رعایت زیرساخت‌ها کار را به اینجا می‌رساند که فرد تخصص می‌گیرد، اما مهارتی ندارد. این تصمیمات غلط که توسط افراد غیرمسئول و ناآگاه برای آموزش اتخاذ شده، حتما کیفیت آموزش پزشکی کشور را به گونه‌ای تحت تاثیر قرار می‌دهد که مردم بیشترین خسارات را متحمل خواهند شد.

کد خبر 848325 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی وزارت بهداشت و درمان خبر مهم آموزشی سازمان نظام پزشکی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو