Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:37:17 GMT

لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده، نیمه کاره تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۴۹۶۶

لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده، نیمه کاره تمام شد

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد ادامه لیگ برتر جاده برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده قرار بود آبان ماه در رامسر برگزار شود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا لغو شد.
اکنون خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد: مسابقات لیگ با وجود برنامه ریزی که کرده بودیم به دلیل ویروس کرونا به تعطیلی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان آبان، پایان فصل مسابقات دوچرخه سواری است و رکابزنان باید فرصت بدنسازی داشته باشند در غیر این صورت برای سال آینده دچار مشکل می شوند. از آنجا که دو هفته هم قرار است سراسر کشور تعطیل شود، بنابراین پایان فصل دوچرخه سواری را اعلام می کنم اما فصل جدید دوچرخه سواری را  به جای اسفند از اوایل بهمن آغاز خواهیم کرد.

قمری در مورد جلسه با معاون وزارت صمت نیز گفت: دوچرخه سواری در گمرک جزو کالاهای لوکس است از این رو ما برای واردات دوچرخه و دیگر تجهیزات به مشکل برخورده کرده ایم و جلسه ای را امروز (سه‌شنبه) داریم تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

او در مورد توافق با یک شرکت ایتالیایی برای تهیه لباس دوچرخه سواران هم گفت: یک شرکت ایتالیایی ۱۰۰ دست لباس که قیمت هر کدام ۲۵۰ تا ۳۰۰ یورو است را به صورت رایگان در اختیار تیم های ملی ایران قرار می دهد. طراحی نمونه ها در حال انجام است. حتی برای بازی های آسیایی هم می توان از آنها استفاده کرد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد تکمیل ساختمان جدید فدراسیون نیز تصریح کرد: هفته گذشته جلسه ای با وزیر داشتیم تا یک میلیارد تومان تخصیص منابع داشته باشیم تا این ساختمان هر چه زودتر تکمیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»