Web Analytics Made Easy - Statcounter



رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس طی نامه‌ای به مدیرعامل دخانیات ایران، خواستار حقوق و مزایای بالای ۱۰ میلیون تومان برای مشاور خود از جیب ملت شده است.

در این نامه؛ مهندس سنگدوینی برای مشاور خود که از شرکت دخانیات گلستان مامور به خدمت در دفتر وی شده است درخواست ۱۷۰ ساعت اضافه کاری و ۵ روز ماموریت در ماه داشته است که مجموع پرداختی به این فرد بالغ بر ۱۰ میلیون تومان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌ها حاکی است؛ مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، درخواست سنگدوینی مبنی بر محاسبه ۱۷۰ ساعت اضافه کاری و ۵ روز ماموریت در ماه برای مشاورش را نپذیرفته است.

با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی برای اعضای دفتر نمایندگان، بودجه هنگفت ماهیانه در نظر گرفته است؛ باید مشخص شود آن بودجه در چه مسیری خرج می شود.

به نظر می رسد؛ عصبانیت و علت درخواست تحقیق و تفحص سنگدوینی از شرکت دخانیات ایران، دست رد مدیرعامل این شرکت به گزینه پر حاشیه نماینده برای مدیرکلی دخانیات گلستان و مخالفت با پرداخت‌های غیرقانونی به مشاور وی از بودجه دخانیات باشد.

ایلنا

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟

به گزارش بخش تحلیلی نبض بورس، شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج (سهامی خاص) که وظایف تامین مالی شرکت‌ها را برعهده دارد و فعالیت برون مرزی را هم حتی در تعاریف فعالیت عملیاتی خود متذکر می‌شود، در سال ۱۳۹۳ مجوز رسمی فعالیت خود را در زمینه مشاور سرمایه‌گذاری و سبدگردانی از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اخذ نموده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J43

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • هشدار جدی مرکز پژوهش‌های مجلس به دولت/ چالش حقوق معلمان در کمین آموزش و پرورش
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری