Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:56:48 GMT

یک زیر دریایی جدید برای کره جنوبی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۰۵۰۵۲

یک زیر دریایی جدید برای کره جنوبی+عکس

کره جنوبی دومین فروند از زیردریایی های نسل جدید خود که ساخت داخل است را به آب انداخت.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، یک فروند زیردریایی جدید از کلاس Dosan Ahn Changho ساخت بخش دریایی شرکت دوو برای نیروی دریایی کره جنوبی به آب افتاد. این زیردریایی که Ahn Moo نام دارد در حقیقت دومین زیردریایی در این کلاس به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زیردریایی تحت پروژه ای موسوم به KSS-III نسل جدید زیر سطحی های تهاجمی دیزل الکترونیک نیروی دریایی کره جنوبی هستند. این پروژه شامل سه بخش است که بخش اول آن مربوط به همین دو زیردریایی اول است و در ادامه در بخش دوم و سوم این طرح زیردریایی هایی با همین طراحی با اندازه کمی بیشتر ، فناوری بومی و تسلیحات بیشتر وارد خدمت خواهند شد.

اما زیردریایی جدید که به آب افتاده است 83.5 متر طول ، 9.6 متر عرض و 3800 تن وزن دارد. تعداد خدمه این زیردریایی 50 نفر بوده و می تواند با سرعت 37 کیلومتر بر ساعت در زیر آب حرکت کند. در بخش تسلیحات این زیردریایی به 8 پرتاب گر 533 میلی متری اژدر و همچنین 6 پرتاب گر عمودی موشک مجهز شده است. کارشناسان اعتقاد دارند که از این پرتاب گرهای عمودی برای شلیک موشک های کروز حمله به اهداف زمینی Cheon Ryong با برد 1500 کیلومتر که ساخت کره جنوبی است استفاده خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ زیردریایی کره جنوبی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • هدف آمریکا از ساخت اسکله غزه چیست؟ / نگرانی از پروژه امنیتی جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در قالب «مهاجرت داوطلبانه» +عکس و فیلم
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)