Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد محمدی مدیر منابع آب دیواندره گفت: در راستای جلوگیری از اقدامات متصرفانه به حریم بستر قانونی رودخانه‌ها پنجمین سند مالکیت اراضی حریم و بستر رودخانه قزل اوزن در محدوده روستایی اغه جری از توابع بخش مرکزی این شهرستان بنام شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای تلاش مستمر اداره منابع آب، با همکاری اداره ثبت و اسناد شهرستان دیواندره به عنوان متولی حفظ و صیانت از رودخانه‌ها تا کنون پنج فقره سند مالکیت معادل ۱۶ هکتار از بستر رودخانه قزل اوزن در محدوده روستایی اغه جری بنام شرکت اب منطقه‌ای استان صادر شده است.

محمدی افزود: پنجمین سند مالکیت اراضی حریم و بستر رودخانه قزل اوزن به طول سه هزار و ۱۳۵ متر که پیش از این در تصرف اداره منابع طبیعی دیواندره بوده توسط اداره منابع اب در راستایی جلوگیری از اقدامات متصرفانه به حریم و بستر قانونی رودخانه‌ها اخذ شده است.

مدیر منابع آب دیواندره بیان کرد: همه تصرفات و مستحدثات واقع در حریم و بستر رودخانه‌ها بخصوص چم دیواندره شناسایی شده و به دادگاه صالحه معرفی و پس از صدور حکم به زودی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی اعاده و به وضع سابق قلع و قمع خواهد شد.

محمدی، با اشاره به عملیات رپرگذاری بستر رودخانه‌ها که در حال انجام است، تاکید کرد: از مردم درخواست همکاری داریم تا به تابلو‌های اطلاع رسانی و هشدار دهنده که توسط اداره منابع آب در مسیر رودخانه‌ها، جاده‌ها و محدوده شهری نصب شده توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدور سند بستر رودخانه ها بستر رودخانه قزل اوزن حریم و بستر رودخانه اداره منابع سند مالکیت رودخانه ها منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد