Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: استعلام الکترونیکی سلامت مسافران از فردا، 27 آبان ماه سال جاری در زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بر اساس بند 7مصوبات نشست چهل و دوم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از فردا تا اطلاع ثانوی ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: بر همین اساس خدمات به بیماران کووید 19 ممنوع بوده و همه شرکت‌های مسافربری موظفند پیش از فروش بلیط و همچنین در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.   این مسئول بیان داشت: سلامت مسافران به صورت الکترونیکی و از طریق سکوی سروا سازمان فنآوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به متقاضی خودداری می‌شود.   معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: بسترهای لازم نرم‌افزاری مربوط به اجرای مصوبات مذکور انجام و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.   مدقالچی از نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان مسافری و باری استان زنجان خبرداد و گفت: در حال حاضر این رعایت به 80 درصد رسیده است.   وی با بیان اینکه مسافران می‌توانند شکایت‌های خود را در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شماره پیامکی نصب شده بر روی اتوبوس‌ها ارسال کنند، افزود: به شکایات مردم در این خصوص رسیدگی می‌شود.   این مسئول با اشاره به کاهش میزان مسافر در درون شهری و برون شهری در استان زنجان، گفت: رعایت استفاده 50 درصدی از ظرفیت از سوی شرکت‌های حمل‌و‌نقل ضروری است.       انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سلامت مسافران استان زنجان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

مدیرکل استاندارد استان تهران، گفت: طلاهای نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدحسین طاهری اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی