Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: به‌منظور تکریم نقش زنان در جامعه، بسیج رسانه قزوین در نظر دارد همزمان با ایام هفته بسیج از آثار تولیدی حوزه زن و خانواده تجلیل کند.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره آثار زن و خانواده، تصریح کرد: زنان در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش در جامعه نقش بسزایی دارند، بنابراین به‌منظور تکریم نقش زنان در جامعه، بسیج رسانه قزوین در نظر دارد همزمان با ایام هفته بسیج از آثار تولیدی حوزه زن و خانواده تجلیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره در محورهای نقش زنان و مادران در آینده آموزش درسی فرزندان در ایام کرونا، شیوه‌ها و راهکارهای حفظ و ارتقای روابط همسران در ایام کرونا، مدیریت اقتصادی هزینه‌های خانواده در ایام کرونا، نقش زنان در پیاده‌سازی سبک زندگی مطلوب ایرانی اسلامی، تحقق سبک زندگی پیامبر (ص) و ائمه معصومین، مولا علی (ع) و حضرت زهرا (س)، تحکیم بنیان خانواده از طریق فرزند آوری و محتوای تولیدی جهت معرفی رده‌های موفق مختص خواهران برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: خواهران بسیجی و کانون‌های خواهر بسیج رسانه سراسر کشور می‌توانند آثار تولیدی خود که از اسفند ۹۸ تا آذر ۹۹ در قالب‌های مصاحبه، یادداشت، پرونده و گزارش خبری، اینفوگرافی و مقاله منتشرشده است به بسیج رسانه استان قزوین به آدرس شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر آثار انتشار یافته در رسانه‌های مکتوب و لینک آثار انتشاریافته که با نام نویسنده است به بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خانواده جشنواره بسیج رسانه استان قزوین ایام کرونا زن و خانواده نقش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۰۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نیر الهامی، با بیان اینکه دومین جایزه جوانی جمعیت آذربایجان‌غربی همزمان با هفته ملی جمعیت برگزار می‌شود، گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در دو سطح ملی و استانی در ۷ محور خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرائی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش رسانه‌ای رویداد جایزه جوانی جمعیت نیز گفت: انتشار اخبار، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تولید برنامه تلویزیونی، تولید برنامه رادیویی، تولید برنامه شبکه خانگی، تولید اثر سینمایی، انتشار یادداشت و تحلیل در رسانه از جمله بخش‌ها است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش موثر رسانه‌ها در آفرینش تولیدات رسانه‌ای و هنری افزود: در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت در بخش رسانه، اولویت معرفی رسانه‌های بومی و محلی فعال در عرصه جوانی جمعیت است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: از جمله اهداف اهدای جایزه جوانی جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی، ایجاد روحیه کار جمعی و زمینه‌سازی ظهور استعدادهای علمی، فرهنگی و هنری، ایجاد انگیزه و شوق تلاش در حوزه‌های مختلف علمی و فرهنگی کشور بسترسازی مناسب برای هم افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی و برنامه‌ریزی برای ظرفیت های موجود و خلق فرصت‌های جدید برای رسیدن به موالید و ازدواج مطلوب در جامعه است.

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است